• Micki

    Säger en bild mer än 1000 ord? Gissa mitt liv..

    Bara på skoj.. Vad säger kortet om mig? Ålder,yrke,personlighet,familjeförhållande? Osv..


  • Svar på tråden Säger en bild mer än 1000 ord? Gissa mitt liv..
  • Kofot

    Jag tror att du är en person som gillar att vara ute i naturen. Du är sambo och har ett eller två barn. Du är runt 25 år ungefär

  • Kofot
    Spionen skrev 2013-12-03 10:39:07 följande:
    Jag ser tyvärr ingen bild...
    Spionen tror jag är en mystisk och intelligent  individ. Sätter på sig hatten och går ut och spanar på omvärlden. Jag tror det är en kvinna i 30 år ungefär.
  • Kofot

    Jag trodde det var avataren vi skulle analysera och funderade allvarligt på att byta hehe

  • Spionen
    Micki skrev 2013-12-03 10:57:44 följande:
    Nu är jag här..



    Jag tror du är 29 år som slutat studera för ett par år sedan. Du ville bli ingenjör med bytte sent till sjuksköterska som du nu jobbar som. Dock är du osäker på om det var rätt val, men du vill inte byta nu. Jag tror du bor i en mindre stad, Växjö kanske? Du och din sambo har precis börjar prata om att skaffa barn.

    På fritiden tror jag du tränar en del samt är intresserad av inredning. Att sitta och spana på Hemnet och titta på vackra villor är din tysta hobby.

    Du är ganska tystlåten men väldigt snäll. Kanske för snäll. Du har äldre syskon som du hamnat i skymundan av.

    Det är mina gissningar :D Några rätt?
  • Spionen
    Kofot skrev 2013-12-03 10:41:18 följande:
    Spionen tror jag är en mystisk och intelligent  individ. Sätter på sig hatten och går ut och spanar på omvärlden. Jag tror det är en kvinna i 30 år ungefär.



    Haha! Kvinna är rätt, åldern fel. Men det där med mystisk och spana på omgivningen är rätt XD
  • Micki

    Skulle nog vilja ha några fler gissningar innan jag avslöjar mig.. :)


    ♥ Amanda 090331♥Philip 110204 ♥
Svar på tråden Säger en bild mer än 1000 ord? Gissa mitt liv..