• Anonym (förvirrad)

Lyckligt förlovad ( med min kille) men kan inte sluta tänka på henne?!?

Okej lite kort om mitt problem.. Jag e lyckligt förlovad (med min kille) sedan 7år tillbaka har två underbara barn och älskar familjelivet.. Problemet är att jag mår så jävla dåligt så jag kräks snart.. Mitt psyke tar kål på mig, för x antal år sedan hade jag ett förhållande med en tjej alltså ett lesbiskt förhållande. Nu har jag varit ute ett par ggr på krogen och träffat en annan tjej som jag inte kan släppa ur mina tankar.. Jag vill inte ha något förhållande men jag kan inte sluta tänka på att va med henne, kyssa henne etc... Vad fan gör jag?!? Jag vill inte känna såhär jag e lycklig med min sambo och våra barn och vårat liv men jag kan inte stänga av tankarna.. Vad fan ska jag göra?! Ta en break från han för att fatta vad fan jag egentligen vill? Jag kan bara INTE vara otrogen det känns så hemskt och fel och går emot allt jag står för.. 

Och om jag har haft ett förhållande med en tjej tidigare tänk om jag skulle få känslor för henne? Hela mitt liv skulle vara förstört allt jag byggt upp, mina barn skulle ha TVÅ MAMMOR?!?! Asså nej, jag mår så fruktansvärt dåligt så jag vill knappt leva längre för jag får bara inte känna såhär det är FEL!! ( Inget emot barn osm har två mammor så utan menar bara all omställning och allt de där tuffa som kommer med ett homosexuellt förhållande) 

Till saken hör att jag träffade henne senast ute i helgen plus mitt ex då den andra tjejen. Sa inte ett ord till varandra men våra blickar möttes ett par ggr och ja blickar säger ju mer än ord.. Känns så fruktansvärt fel det här. Hade hon bett mig åka med henne hem den dagen så hade jag gjort det.. Det är de värsta. 
  • Svar på tråden Lyckligt förlovad ( med min kille) men kan inte sluta tänka på henne?!?
  • Anonym (Tjej)

Fråga dun sambo om du får strula med tjejer el ha älskarinna!?!? El trekant med extra tjej...... Vissa män går med på att sin tjej leker med andra tjejer osv....... Prata med han

• Robert 832

Väldigt många killar är helt ok med att deras sambo leker med tjejer men att du pratar om otrohet efter sju år säger mig att du som känner din sambo bättre redan vet att han skulle ha nått emot det?

• Anonym (förvirrad)

Hade de varit en kvinnlig tjej så att säga kanske det hade varit en annan femma men nu är de en tjej som beter sig och är som en kille.....

• Robert 832
    Anonym (förvirrad) skrev 2013-12-03 16:21:48 följande:
    Hade de varit en kvinnlig tjej så att säga kanske det hade varit en annan femma men nu är de en tjej som beter sig och är som en kille.....
    Hade inte spelat mig någon roll.. men alla är olika. Tror du att han skulle bli svartsjuk och tycka att det var fel så har du med stor sannolikhet den bättre uppfattningen.
  • Dalamor

Fundera ut vad som gör dig lyckligast och som du mår bäst av, livet med din man eller livet med någon annan.
    Jag har gjort den resan som du fasar för, dvs brutit upp ett heteroliv med man och barn och allt för att istället börja leva ett homosexuellt liv. Det har gått så otroligt mycket lättare än vad jag trodde det skulle göra. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är idag, så jag vet att det här är helt rätt för mig

• Anonym (Maja)

Jag ser att det här är en rätt ganmal tråd nu men hittade den via google och måste bara bumpa upp den nu!!

Mår så dåligt, bara gråter hela tiden här bakom dörrarna. Vet inte vad jag ska göra. Hur har det gått för dig TS om du ser det här? Eller fler i samma situation?!

Känns som jag är instängd i paradiset. Allt är äntligen helt perfekt men så kan jag inte stänga av mina lesbiska tankar/känslor. Orlar inte... hjälp?! Vet inte vart jag ska vända mig.

Svar på tråden Lyckligt förlovad ( med min kille) men kan inte sluta tänka på henne?!?