• Anonym (break)

Jag vill bryta ett ben.

Jag har länge drömt om att få bryta något av mina ben i kroppen, helst en arm eller ett ben. Ett revben skulle inge ge mig nått. Helst av allt vill jag få en öppen fraktur som innebär operation. 

Hur ska jag bära mig åt? Ni som brutit något, hur gick det till?

• Svar på tråden Jag vill bryta ett ben.
  • Errol Flynn
    Socialarbetare skrev 2013-12-18 22:46:41 följande:
    Any broken legs?

Förmodligen inte....men TS kanske har hunnit cykla fort i alla fall.....?
  • xjoand37
    hej! jag skulle gärna vilja bryta ett ben hur gör man? för att man ska få åka ambulans?
  • Anonym56799

Jag vill faktiskt också bryta typ ett ben eller en arm har aldrig gjort det verkar ju lite häftigt när man kommer till skolan (ja jag går i skolan är ba 12 år) och visar upp det brytna (stav) benet och alla ba vad har hänt ????. På det sättet och att ja man kanske slipper skolan nån dag

• Inte jag

Jag ramlade på jobbet och slog i vänster arm ordentligt. Det var så illa att det var söndersmulat precis under axeln så jag var tvungen att operera in en protes. Kommer aldrig bli helt bra i armen och det är inte så roligt när man är 34. Så tänk dig för innan du önskar att du bryter något.

• Anonym (Bulle)
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-04 20:01:08 följande:

Be en vän köra över ditt ena eller båda benen.

Haha. Vilken bra vän det måste vara till det... och om den överkörde ångrar sig och berättar en annan version blir det lite jobbigt!
  • EnGladPingvin

Jag cyklade omkull = bruten arm. Red och knäckte tummen vid ett hinder = bruten tumme. Halkade på stan = brutet skenben. Det jag kan säga är att det inte är roligt någonstans. Mycket smärta och många tårar. Framför allt skenbenet som krävde operation. Trots starka smärtstillande var det hemskt när morfinet jag fick i början släppte och det höll i sig länge. Tog lång tid att bygga upp musklerna i benet igen. Nu hade jag "tur" då bara benet skadades i fallet, men risken är att man skadar även andra saker som inte läker fullt ut.

Ta hand om dig!

• Anonym (hjärntumör)

Hej, jag har tics att bryta mina ben typ sådär varannan timme. Det är väldigt enkelt! Följ de här enkla stegen nedan.
    www.doctorshatehim.com

Svar på tråden Jag vill bryta ett ben.