Har en fråga om abort...behöver verkligen svar.
Hej
Jag ska göra abort nästa vecka, det känns riktigt jävla jobbigt. Men av olika anledningar kan jag inte behålla det och jag önskar att det inte var så. Det är som det är och jag kan inte göra så mycket åt det. I alla fall, jag ringde precis en barnmorska på gynmottagningen för att få svar på en fråga jag har. Men jag kunde inte ställa frågan eftersom hon verkade inte vilja svara på något alls. Det enda hon sa var "du får reda på all information av en barnmorska och läkare när du kommer hit". Jaha sa jag då, men tack så mycket. Vad jag undrar är, för det kommer ju ut ett foster och vad sjutton gör jag med det!? För jag ska göra det hemma eftersom jag inte fick va där på kvällen (har tid halv tre). Det är redan tillräckligt jobbigt och jag mår så himla dåligt över detta. Gråter så fort jag tänker på det. Jag vill liksom inte ta upp fostret och lägga i en låda och gå upp till sjukhuset. Så kan man väl ändå inte göra?! Vad fan gör jag med det!? Vill inte se det alls... är liksom redan jobbigt så det räcker.
Jättetack för svar...