• Känns inte bra

killen gillar inte våthet

Efter att vi hade haft sex frågade jag min kille hur han lyckats hålla ut så länge och då var hans svar på det att han kunde hålla ut länge för att jag var väldigt våt. Då känns det som om det är mindre skönt för honom när jag är kåt. några tankar? 

• Svar på tråden killen gillar inte våthet
  • LonelyWolf
    Känns inte bra skrev 2013-12-07 00:12:09 följande:
    Efter att vi hade haft sex frågade jag min kille hur han lyckats hålla ut så länge och då var hans svar på det att han kunde hålla ut länge för att jag var väldigt våt. Då känns det som om det är mindre skönt för honom när jag är kåt. några tankar? 

Hej ts

Varför låter du det här bli ett problem?
  • cookie1

Funderar mest om det är dina tankar då du skrev "det känns som"...och inte att din kille sa att det va mindre skönt. Sen har många svarat redan om friktionen. Men han kan väl lika gärna ha varit väldigt kåt även om ni höll på längre. Min man älskar att jag blir just jätte våt men han behöver inte komma fortare för det och då är han ändå väldigt kåt.
    Nej va glad för att du kan bli ordentligt våt och det är ju bara trevligt att kunna hålla på ett tag ;)

• Aragon99

Som kille förstår jag inte ens problemet. Finns väl inget skönare än att tränga in i en riktigt våt kvinna. Var glad över att du tänder på din man och att du blir våt. Tycker han det är trist kan du ju alltid erbjuda dig att runka av honom med ett sandpapper.

• InTheShadow

Tänk positivt, du dammade inte pga torka iallafall!Glad

• InTheShadow

Oj! Jag glömde!  - Fråga inget nästa gång, bara njut Flört

• man6688
    Mamma23 skrev 2013-12-07 01:48:47 följande:
    Vet dock inte hur det känns för mannen i fråga.. Men borde ju ta det som en komplimang, ju våtare man är ju kåtare är man ju och tänder mer på den man är med. Det är enligt mig inte heller en nackdel att det inte går för mannen på 3 min av knullande. *ler* blir ju bara skönt, lääängre!

Känns underbart om det är vått, jag älskar när det är riktigt vått.

Å som du skriver, man kan njuta längre tid

• Minxx

Men är det inte så att du missförstod? Han sa ju inte att det var mindre skönt. Fråga vad han menade.

• David76

Driver du med oss eller är du dum på riktigt? Skulle du hellre vilja att han knullade dej med en slapp kuk? Förmodligen inte om du nu inte är dum i huvudet på riktigt! Du blir våt för du blir kåt, han får stånd för han blir kåt på dej. Räcker inte det? Tror du att ju snabbare det går för killen desto bättre/skönare är tjejen? Gör slut och va singel resten av ditt liv är mitt enda råd!

• LoLs pappa

Alltså vissa tycker olika.
    Men jag älskar när tjejen blir supervåt.
    Det är för det första ett tecken att hon tänder på mig.
    Men sen känslan att komma in i en mkt våt tjej, det där glatta som är så halt.
    Så superskönt.
    Men alla är olika...

• Anonym (Vätan)

Haha, min är likadan. Han sa  till mig att när jag blir jättekåt och därmed jättevåt, så känns det för honom som att han knullar luft Sist hade han en trasa för att torka av mig när det blev för vått. Ta det inte så hårt.

• MrLily
    David76 skrev 2014-01-02 23:30:16 följande:
    Driver du med oss eller är du dum på riktigt? Skulle du hellre vilja att han knullade dej med en slapp kuk? Förmodligen inte om du nu inte är dum i huvudet på riktigt! Du blir våt för du blir kåt, han får stånd för han blir kåt på dej. Räcker inte det? Tror du att ju snabbare det går för killen desto bättre/skönare är tjejen? Gör slut och va singel resten av ditt liv är mitt enda råd!
    Kvinnor, dom kan vrida och vända på allt och få det att bli dåligt...
  • Anonym (Fia)

Nu kan det ju bli lite för vått ibland för bådas del (eller ja är han egentligen för stor så det gör ont att ens få in den kan det ju inte bli för vått, då betyder det mest att det inte behövs riktigt lika jättemängder av glidmedel för att det ska funka över huvudtaget, men det är ju lite specialfall) om man blir väldigt våt (har hänt mig några gånger genom åren. Men varför göra ens det till ett problem? bara att torka av lite med en handduk och fortsätta ha trevligt ;)
    Inte vått nog är ju betydligt otrevligare problem i så fall....

Och eftersom du frågade varför han kunde hålla på så länge så hintar du att det ofta går lite för fort för honom? då är det ju oavsett positivt?

• Anonym (Också man)
    MrLily skrev 2014-01-03 03:16:22 följande:
    Kvinnor, dom kan vrida och vända på allt och få det att bli dåligt...

Helt rätt - sjukt att positiva saker kan vändas till negativa saker, och en hel dags arbete anses dåligt för att man missade en droppe färg bredvid målarduken, eller den nya TVn och ihopkopplingen till dator, DVD-spelare, media-spelare anses vara skit för att Tv3 råkar visa skit när man är klar.

Singel nuförtiden och knullar singlar och otrogna kvinnor. Och lika bra det. Konstigt släkte.

• Villintemer

När min flickvän är riktigt kåt rinner det längs hennes lår och jag älskar det. Om inte din kille har en väldigt liten kuk tror jag att han gillar det också.

• Anonym (Trång)

Min kille älskar mig och brukar säga att min fitta ser ut som om jag var 14 och och att den är trång som om jag var oskuld och ju blötare ju bättre... Vi kan ha sex flera gånger på raken rekordet är 11 gånger på en natt. Jag har fött 6 barn och är 42 år. Hur har du det med knipmusklerna ? 

• Anonym (Man)
    Anonym (Vätan) skrev 2014-01-03 03:05:45 följande:
    Haha, min är likadan. Han sa  till mig att när jag blir jättekåt och därmed jättevåt, så känns det för honom som att han knullar luft Sist hade han en trasa för att torka av mig när det blev för vått. Ta det inte så hårt.

Känner igen det där. Om min fästmö blir för våt får jag svårt att känna något. Men det är ju häftigt också att hon blir så tänd.
  • Anonym (Tack)
    Anonym (Trång) skrev 2014-01-07 21:33:34 följande:
    Min kille älskar mig och brukar säga att min fitta ser ut som om jag var 14 och och att den är trång som om jag var oskuld och ju blötare ju bättre... Vi kan ha sex flera gånger på raken rekordet är 11 gånger på en natt. Jag har fött 6 barn och är 42 år. Hur har du det med knipmusklerna ? 
    Haha tack för dagens garv, herregud vilket löjligt skrytinlägg!
  • Zoja

Ursäkta, men vad fan är ditt problem TS?

"Killen gillar inte våthet"? Hur fick du hans kommentar till det? Det är ju bara bra att tjejen blir våt, annars känns ju sexlivet rätt kasst. Om du nu är så osäker, fråga honom vad han menade med kommentaren.

Svar på tråden killen gillar inte våthet