Sköldkörtelhormorn - Medecin i tablett
Jag mår betydligt sämre av att äta Levaxin när jag fick det blev jag inte särskilt glad över det. Det är medicin man äter livet ut, jag fick det i samband med en annan medicin som jag fick samtidigt men som jag inte behöver ta nu. Jag tycker inte om Levaxin överhuvudtaget och känner ett stort tvång till att ta den, innan Levaxinet mådde jag bra. Nu mera går jag omkring och oroar mig "tänk om jag glömmer ett piller" och dör. Jag känner mig betydligt mer döende nu än förut, jag avskyr att ta piller räckte med p-piller tyckte jag men icke. Åkte på blodprov och testades för det, de såg att jag hade problem med det. Jag blir bara sur på att ta medecinen, jag vill inte äta medecin tills jag dör. Åt mycket medecin som liten, åkte på medecin igen. Jag har ingen större lust till det, känner att det är sämre nu än förut. Jag trivs inte alls med det, de andra säger att det är ett måste annars dör du, finns det inte på något sätt att man kan operera bort det.? Jag mår inte särskilt bra av att känna mig döende, dör jag så dör jag men. Vill inte dö av piller, jag vägrar egentligen att äta medecinen, jag har inte ätit den särskilt länge men börjar få nog redan nu. Den gör så jag mår sämre inuti. Jag vill inte äta medecinen, sluta ta piller och må bra som en normal människa inuti utan piller som förut. Jag är mer sagt sur över att ha fått tvångs äta denna medecin.Jobbigt att inte få bestämma själv. Mådde bättre utan den, ni som äter Levaxin hur fungerar det för er i dagens nu läge.? Ni som fick samma som mig aldrig ätit den förut men åkte på den ändå, hur är det för er.? före och efter. Kan man operera bort det?, vad tycker ni om Levaxin.? Bra eller dåligt?