• Anonym (nyfiken)

Var, hur och när träffade du din tjej?

Var, hur och när träffade du tjej, din tjej? Undrar mest hur ni tjejer mellan 16-25 träffade er tjej då jag snart är 18. 
    Och det känns helt omöjligt att det finns någon tjej som skulle vara intresserad utav mig.. Speciellt när man inte heller vet vad man gillar riktigt. Så man är lite hemlig av sig också. Menmen hehe.. 

Vart träffades ni allra första gången? På en fest, på ica, på liseberg? osv osv. 
    Hur lång tid tog det innan du började gilla henne?
    Hur gjorde ni när ni hade er första dejt eller vad ni nu gjorde :) 
    Och hur länge dejtade ni varandra då? 
    När kysstes ni första gången? 

Åh det är så mycket jag skulle vilja veta hihi. Så ni får gärna skriva så mycket som möjligt :D 

• Svar på tråden Var, hur och när träffade du din tjej?
  • Anonym (gammal)

jag är gammal (ca 40) , men eftersom det inte är några andra svar, så sätter jag dit mitt: 
    vi träffades på en konsert dit vi bjudits var för sig av en gemensam bekant. Vi såg på varandra och ett band uppstod. 

Jag hade redan flickvän, men gjorde efter en hel del vånda slut. 
    Jag och den nya gifte oss efter ett par veckor. Därefter kysstes vi första gången. 

Innan detta hände trodde jag, precis som du, att jag aldrig skulle hitta någon. Men man måste vara modig för tjejer är alltid så fega. Jag dejtade män förut och trots att jag insåg att de inte är min grej, så måste jag ändå säga att de vågar riskera ett nej eller att saker bara känns lite aviga på en dejt på ett HELT annat sätt än tjejer. 

Svar på tråden Var, hur och när träffade du din tjej?