Gud så bra att du fick gå. Man känner sig nästan lite utelämnad, när man ändå berättat om sin rädsla och oro. Denna gången gjorde jag ingen skrapning itan det slökedde naturligt. Efter skrapningen 09 var det jag fick störtblödning, och det flera månader efter. Verkar inte vara rutin att ha efterkontroll där jag bor helt enkelt :/ Ja, det äe nog inte omöjligt att det kan vara så att det kan lugga kvar ngt vid första mensen. När jag ringde mvc så rekommenderade hon oss att vänta en mens, just för att livmodern ska få en möjlighet att renas ordentligt innan ny grav. Hon sa dock också "om du inte kollat upp det innan" Jag ringer gyn idag, så får vi se om de har några tider. Man vill ju som sagt veta, och inte geller riskera ännu ett mf pga rester..:/
nozpa skrev 2013-12-10 22:58:59 följande:
Jag var på kvinnokliniken och dom bokade in efterbesök direkt. Och som du skriver vill man ju veta lite hur det är. Jag gjorde ingen skrapning. Och sedan blev jag gravid så hade ingen mens efteråt. Men vet flera som upplevt kommande mens efter ett mf som värre än vanligt. Kanske för att allt inte kommit ut då?