Fidelisen skrev 2013-12-10 22:22:55 följande:
Jag tog sprutor till idag från dagen jag plussade.
Progesterall har jag, enligt anvisning, tagit tre gånger per dag från jag plussade till vecka 15 och sedan två gånger per dag från dess till någon vecka innan förlossningen.
Jaha va olika bud det finns! Men då hade du gjort nån typ av utredning först? Tänkte iom att du har genomgått ivf tidigare.
Undrar lite vad mina chanser är att få något utskrivet innan utredning, tex om jag nu skulle hinna bli gravid.
dreams85 skrev 2013-12-11 07:11:50 följande:
Nej de fick aldrig någon behandling utan det gick av sig självt. De hade heller inget missfall innan de fick sitt första barn. De vill inte ha fler så de får nog aldrig veta varför de fick tre missfall. Har också läst det där om att upprepade missfall kan bero på att man är för fertil. Är det så kommer du ju till slut få en fullgången graviditet men det är hemskt om du ska behöva gå igenom ännu fler missfall. Om du inte skulle bli helt knäckt av ett ev. fjärde missfall är det väl värt att prova igen innan ni går på utredning.
Vi kommer köra på och har bestämt oss för att inte bli alltför nedslagna av ett nytt mf. Klart man blir ledsen varje gång det händer men man kommer över det fortare. Nu väntar jag bara på att den här blödningen ska bli färdig så vi kan köra på igen.
Om jag får igång min äl som vanligt, det har jag fått de andra gångerna, så kommer jag ha äl på julafton

Väldigt lägligt med all ledighet som är kring helgen. Det ska baske mig bli det roligaste försöket hittills!