• Zsarah

missfall på gång? inget hjärtljud i vecka 6 / 7

Var på vul idag, han såg inget hjärtljud och misstänker att det är missfall på gång, han sa dock att det kan vara att jag är mindre gången än vad jag tror (men han lät inte själv så övertygad) Ska på vidareundersökning denna veckas fredag samt ta blodprov imorgon :(

Är det någon annan här vars hjärtljud de inte har sett i vecka 6 men som de har sett senare?

• Svar på tråden missfall på gång? inget hjärtljud i vecka 6 / 7
  • Anonym (Samma)

Tråkigt för dig :( förstår hur trist det måste kännas. Är i exakt samma situation. Samma dag som du skrev, 10 fick jag också detta besked. 6-7 veckor bör jag vara i men inga hjärljud. Ska tillbaka nästa fredag. Har redan gett upp hoppet. Tror inte att jag kan vara i tidigare vecka.. Kanske följas åt? Jag känner mig så ledsen och orolig. Kram!

• Zsarah

Hej, ledsen att du också måste gå igenom det. Jag var på uppföljning med blodprov(hcg-nivån). Hcg nivån ökade men när jag var på vul en vecka senare så såg de inget hjärtljud, men 1,5 veckor senare så slog det ett hjärta där. Så ge inte upp, begär att de kollar om hormonnivån stiger! Kram!

• Anonym (Samma)

Var där idag och fostret var dött :( har fått piller nu och mår skit. Fan för detta. Hoppas du mår Okej.

• Anonym (Samma)

Oj, läste fel! Tyckte det stod att det inte var ngt hjärtljud. Grattis! Vad härligt!

Svar på tråden missfall på gång? inget hjärtljud i vecka 6 / 7