• Anonym (-)

Går man upp i vikt av Atarax?

Går man upp i vikt av Atarax? 

• Svar på tråden Går man upp i vikt av Atarax?
  • Fjärilslarv

om du menar vätskeansamlingar så vet jag inte, men om du menar genom ökat födointag så är det möjligt, men det är ju du själv som väljer vad du ska stoppa i munnen.

• Anonym (-)
    Fjärilslarv skrev 2013-12-12 14:48:45 följande:
    om du menar vätskeansamlingar så vet jag inte, men om du menar genom ökat födointag så är det möjligt, men det är ju du själv som väljer vad du ska stoppa i munnen.
    Så man får ökad aptit?
  • ClaraV

Nej, du går inte upp i vikt av atarax. Däremot kanske du blir dåsig och slö och slutar aktivera dig. Och det går du upp av.

• Anonym (-)
    ClaraV skrev 2013-12-12 15:35:27 följande:
    Nej, du går inte upp i vikt av atarax. Däremot kanske du blir dåsig och slö och slutar aktivera dig. Och det går du upp av.
    På bipacksedeln står det viktuppgång.
  • ClaraV
    Anonym (-) skrev 2013-12-12 15:37:52 följande:
    På bipacksedeln står det viktuppgång.
    På bipacksedeln står det att det inte finns någon känd frekvens på viktuppgång. Alltså är det inte en biverkning. Finns inget som säger att personerna som går upp i vikt när dom äter atarax för att dom äter atarax, utan viktuppgången beror säkerligen på något annat. Risken är större att du får hjärtstillestånd än att du går upp i vikt av dom. Så nej. Om du gått upp i vikt beror det på något annat än just ataraxen.
  • Fjärilslarv
    Anonym (-) skrev 2013-12-12 15:33:32 följande:
    Så man får ökad aptit?
    jag kan inte läkemedelet i detalj så jag kan således inte svara.
    viktuppgång brukar menas som att aptiten ökar.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Går man upp i vikt av Atarax?