tuffa tjejkläder ?
Tips på "handla-online" sidor där man kan hitta lite häftiga, coola, tuffa tjejkläder?
Har två flickor, 5 år och snart 7 år.
Tips på "handla-online" sidor där man kan hitta lite häftiga, coola, tuffa tjejkläder?
Har två flickor, 5 år och snart 7 år.
Tuffa hur? Känns som alla definierar olika ;)
Kameleont gillar jag
oapip.se/ Min favvo.
Googla märket Shampoodle (tror jag det stavas).
Tack snälla ni :)
Vet inte om detta är vad du letar efter men vet ekologiska elsa har mycket fina kläder enligt min smak.
Gillar dock inte att betala för mycket :)
Jag gillar också tuffare kläder till mina tjejer. Är så tråkigt hur det ser ut i affärerna. Så uppdelat och tydligt att tjejkläder ska vara så gulliga och söta. Mitt tips är att handla på killavdelningen. Jag köper nästan alltid byxor till mina tjejer där. Jeans på tjejavdelningen är så smala och tajta, kan ju inte vara skönt att springa och leka i... Gillar att kombinera tex tuffa kläder och nåt glittrigt eller rosa, så mina ungar har lite rockig stil. Eller låter jag mannen handla kläder, han går inte ens in på tjejavdelningen och kollar ;)
bondonorganics.com svenskt märke med lite tuffare barnkläder, unisex
Hej!
Jag kan tipsa om mitt märke Laura's Circus. Vi säljer unika och färgglada barntillbehör såsom filtar, snuttar, kuddar och inredning men även säsongskläder, just nu mössor, halsdukar och annat!
Allt är Handmade inom EU och vi använder oss utav minky som är ett härligt amerikanskt fleecetyg med underbara egenskaper!
www.laurascircus.com