• amiofo

ni med några veckor kvar

Hur mår du?
    har bf 5 jan, börjar kännas pirrigt, snart är han här. har ni förberett allt el mycket kvar. Hur ofta/mycket känner du bebisen? får du sova på nätterna?
    har en som född feb 07en ändå känns det nytt,har gömt Hur det var att vara gravid.

• Svar på tråden ni med några veckor kvar
  • Sunnza

jag mår bra men har ont överallt kroppen, vätska på ben och foglossning jobbigt som fan :/ ... jag har börjat förberedd sovrum för lilla :D ... jag har bf 20-21 jan :) jag sov inte på nätterna eftersom han rör mycket på sig och det gör ont... jag gick oft till toa på natten och äta hehe (hungri) men jag sov så skönt på dag :p det är mitt tredje...

första barnet 2008 fick havendgift och akut snitt 35veckor flicka

andra barnet 2010 gick för snabbt förlossning 38 veckor pojke

jag tycker nu här tredje gravid är ganska värre jobbigt än förra ...

hur mår du annars? :) spännade att det är närmare för dig :D grattis 

• lisan92

Jag mår bra om man bortser från klådan på hela kroppen, väntar på svar från mer prover jag gjort då jag hade höga levervärden. Hoppas inte hepatos..

Är i v37, (36+3) och känner bebis varje dag, oftast hela dagen med små mellanrum. Fast ibland kan det gå några timmar och då blir jag lite orolig och försöker väcka bebis genom att buffa lite och prata med bebis hehe. På natten får jag sova, känns som att bebis också gör det då haha. Fast går ju upp och kissar 3-4 gr.. får också ont mellan benen och neråt när jag rör mig från ena sidan till andra och även när jag försöker resa mig från sängen haha, men annars så är det bra. 

Vi är så gott som klara med allt, ska bara fixa ett babynest och köpa lite mer kläder åt bebbe. Glad

• amiofo

var inne i fre och lör då jag har ont i huvud plus inte känner bebis. blodtryck sådär så ska på extra koll på tis ved mvc. men bebis mår bra, rör sig m.m lagom med fostervatten. pratade lite smått om ev igångsättning och TUL. Får väl se vad som händer

Svar på tråden ni med några veckor kvar