Attraheras du av killar med långa naglar?
Tycker du att det är attraktivt med en kille som har långa naglar som även är målade med nagellack?
Tycker du att det är attraktivt med en kille som har långa naglar som även är målade med nagellack?
Nej, jag tycker att det är fult med långa naglar, även på kvinnor.
Gillar inte det, men det har att göra med att jag gärna har killens fingrar i mig som en del av sexet, och då är långa naglar no-no!
Näääää
Jag tycker det är finare med korta välvårdade naglar på både kvinnor och män, men att en "riktig man" som någon beskrev det inte skulle kunna ha målade naglar är trångsynt och beror enbart på ett inlärt beteende vad som är rätt och fel. För några år sedan var det i princip inte alls accepterat att kvinnor hade tatueringar, eller att män kunde ha hål i öronen. Om män börjar använda nagellack kommer det snart vara accepterat av samhället också.
Målade kan jag gå med på men absolut inte längre. Inte nedbitna heller, men absolut inte sticka ut utanför fingertoppen på män
Långa naglar är riktigt avtändande, men nagellack kan vara snyggt med rätt outfit.
Långa naglar är fula och äckliga på alla, även tjejer. Ohygieniskt och opraktiskt. Korta och välvårdade ser så mycket bättre ut.