läraren gått över gränsen
Min son är 11 år har asperger. Han går i vanlig klass. Deras lärare är helt störd gapar skriker barnen har ont i huvudet. Hon läser föräldrars sms högt gör mkt dumt. Mig är hon fjäskig emot säkert för jag är drivande med sonen och hon vill verka förstående inför hans problematik. Flera andra föräldrar har pratat om gå ihop till rektorn men jag har hållit mig utanför då jag strider om mycket annat och sonen inte säger ngt.
Jag reagera för ett tag sen när han verkade rädd för henne . Sedan skickade hon hem ett matte prov med 0 p för påskrift vilket jag lyfte. Är ju lite onödigt för självkänsla n.
Nu till det stora en mamma i klassen ribgde på frågade om min son berättat om vilken kränkande behandling han utsatts för.
Tydligen hade de gjort ett vi i femman prov.
Min son hade miss uppfattat en fråga så då tog hon hans prov som alla visste det var sa högt och tydligt vi var 18 nu är vi 17 och rivit sönder det inför klassen. Frågade sonen det stämmer nu är han livrädd jag ska ta tag i det. Ringde en annan mamma som frågade sitt barn som intygade. Vad ska jag göra :(