• Sune1942

Försvunnen blodsockermätare och andra grejer VIKTIGT

Hej jag har tappat min Blodsockermätare en Countor next usb och iphone sladdarna oc en parker penna det här hände när det var mörkt på morgonden på vägen till skol taxin den trettonde december på en fredag alltså  jag gled till viss del ner iett ganska djupt dike jag är gravt synskadad och har aspergers syndrom med diabetes som special intresse.problemet är att doumen diabeteskauppa som jag har handlat från förut inte säljer till privatpersoner lägre så kan ni svar snabbt men kloka svar och tipsa om ni vet någon webbutik som säljer till finland med faktura alla tips tas emot nu har jag en ipone mätare som är reserv i vanliga fall men den kan krågla och är lite opålitlig så snabba svar önskas tack.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-23 16:35
    hej har mågon em Bayer countor Next usb mätare är desperat snalla svara har hur mycket stckor som helst kvar gärna snabbt svar tack

• Svar på tråden Försvunnen blodsockermätare och andra grejer VIKTIGT
  • Dr Mupp

Ta kontakt med diabetessköterskan. Iaf i Sverige är diabetesmätare gratis.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Sune1942

Jag har grav synkada och om socret hooppar mycket så kan synen bil sämre i vissa fall ganska snabbt.

Svar på tråden Försvunnen blodsockermätare och andra grejer VIKTIGT