• Jessi28

Mina bonusbarn är fantastiska!

Jag har länge haft övertygelsen om att jag inte vill leva ett liv med barn så jag var nog minst sagt tveksam när jag träffade en man som visade sig ha två barn i lågstadieåldern.
    Har tidigare smått föraktat (jag vet att det är som att svära i kyrkan här) allt som har med familjelivet till så som fredagsmys, storhandling och barns tusen aktiviteter.

Men tji fick jag efter att jag lärt känna barnen som visat sig vara fantastiska individer som tagit emot mig med öppna armar! De är snälla, självständiga, artiga, tacksamma och fina. Jag är totalt omvänd när det kommer till det liv jag tidigare inte såg någon mening med och är så glad för det!

Någon mer än jag som blivit "omvänd"?

• Svar på tråden Mina bonusbarn är fantastiska!
  • ica

Så härligt att du uppskattar dem. Barn är underbara!

• Brumma

Inte omvänd - jag har velat ha barn sen jag var sjutton typ - men tacksam :) Ser det dock inte enbart som en dans på rosor, speciellt inte nu när hon är tonåring, men det är ju inte livet med mina egna, yngre barn heller. Att det är skitjobbigt ibland o att jag vissa dagar skulle kunna sälja både bonus o biobarn på blocket gör ju inte att jag älskar dem mindre :)

Svar på tråden Mina bonusbarn är fantastiska!