Erfarenheter av Advokat Hild Andersch i göteborg??
Någon här som har erfarenhet av advokat Hild Andersch i Göteborg?
Någon här som har erfarenhet av advokat Hild Andersch i Göteborg?
Hörde av någon som haft henne som advokat att hon inte var någon bra advokat och att hon dessutom hade tagit betalt för fler timmar än vad ärendet innehöll.
Christer Eiserman är heller ingen man ska anlita. Har haft honom som advokat. Han var inte mycket till hjälp. Han var mer intresserad av mitt yrke än ärendet när vi var i tingsrätten.
Jag såg faktiskt det här inlägget innan jag anlitade Hild och var lite tveksam i början. Jag läste runt på bland annat Familjeliv och pratade med flera advokater innan jag bestämde mig. Jag har även vänner inom socialtjänsten som beskrev henne som en vettig, engagerad och seriös advokat ? och efter att ha träffat henne personligen kände jag direkt att det stämde.
Hon var faktiskt en av få, egentligen två, advokater som kändes genuint vettiga kring barn och som inte direkt började prata om enskild vårdnad. Hild var tydlig med att gemensam vårdnad oftast är det bästa för barn om det finns förutsättningar för det, och det skapade förtroende direkt. Det kändes som att hon verkligen ville minska konflikterna snarare än att spä på dem ? något som jag tyvärr inte upplevde hos flera andra jag pratade med.
Hild är en liten, energisk och väldigt trevlig person med ett varmt och tryggt sätt. Hon var närvarande genom hela processen, höll fokus på barnets bästa och gav kloka råd som gjorde att allt hölls sakligt och respektfullt.
Hon hade dessutom en stark närvaro i rätten ? trygg, påläst och tydlig utan att bli konfrontativ. Det kändes verkligen som att hon var min advokat, någon som stod på min sida fullt ut.
Redan från början frågade hon mig om min ekonomiska situation och gav en uppskattad kostnad som sedan stämde i stort. Jag använde min hemförsäkring men kände mig aldrig överdebiterad eller utnyttjad. Tvärtom var hon väldigt omtänksam, och hon tog sig alltid tid att förklara begrepp och processen på ett sätt som gjorde att jag kände mig trygg och delaktig hela vägen.
Jag är verkligen tacksam att jag följde min magkänsla och valde Hild. Jag tror inte att jag hade fått samma positiva resultat utan hennes stöd, ärlighet och närvaro.
Jag kan inte nog uttrycka vilken tacksamhet jag känner över att jag fann Hild Andersch när jag behövde henne.
Hon förtjänar verkligen bara goda omdömen för hon lägger ner hela sin själ i allt hon gör, för barnens skull. Enligt min mening tillhör hon toppskiktet bland skickliga och vässade advokater, men framförallt särskiljer hon sig från de gamla trötta advokaterna som är fat and happy. Hon är precis allt annat än det.
Jag fick hjälp av henne när barnen var små och tvekade inte en sekund att kontakta henne igen när allt började om igen några år senare. Som ovanstående nämnt är hon oerhört tydlig, jag visste tidigt att min tvist skulle bli dyr.
Första gången hjälpte hon mig med mer än jag kunde förvänta mig, ifrån att hitta en lösning med försäkringsbolaget som höll på att glida mig ur händerna, till att ?styra upp mig? så att naiva jag verkligen förstod hur det (ofta krasst) fungerar med vårt rättsväsende. Hon har varit modig nog att våga framföra obekväma sanningar till mig, för att jag inte ska trampa i vanliga fällor som min narcissistiska motpart hade satt upp. hon Säger det man BEHÖVER höra, men hon värnar också samtidigt mycket om hur man mår under processen.
Hon är SÅ varm, omtänksam, professionell, strategisk, smart, och framförallt hon tar ingen skit. Jag kände mig så trygg och vet inte vad jag hade gjort utan henne mellan mig och min motparts advokat. Hon skyddade mig, och framförallt fick hon till det som var bäst för barnen (och mig) båda gångerna.
Jag önskar att alla föräldrar i min situation, med hjärtat på rätt ställe, fick möjlighet att ta del av Hilds hjälp. Båda gångerna har hon hjälpt oss i akut nöd och på riktigt, förändrat mitt och barnens liv till det bättre.
Hade valt henne en tredje gång, men hoppas såklart att jag slipper.
Bara de varmaste rekommendationerna ❤️❤️❤️❤️❤️