två barn samtidigt m olika behov
har två döttrar ena är ett och ett halv år o andra är 4 månader . har stor problem m deras sömn . stora dottern sover sent om nätter och andra 4 månadre har vänd på dygnet. vet inte hur ska göra.
har två döttrar ena är ett och ett halv år o andra är 4 månader . har stor problem m deras sömn . stora dottern sover sent om nätter och andra 4 månadre har vänd på dygnet. vet inte hur ska göra.
Hur sover äldsta på dagen? Är du ensamstående?
hon sover kl 5 på dagarna runt 1 timme . ja nästa ensamstående. deras pappa är då och då m oss. d är väldigt svårt får sällan hjälp. vill fixa nån rutin m d fungerar aldrig.
Menar du att din stora sover middag mellan 5-6 på kvällen? :O varför så sent? i så fall är det ju inte konstigt om hon sover dåligt på nätterna...
jag förstår jag har flera gånger tvingat att hon ska inte sova men hon gråter o somnar , om jag väcker henne så d bli värre. sen på natten när jag försöker att de ska sova så båda gråter o vill att jag ska tända lampan. ofta en är trött o vill sova men den andra låter inte.
de har samma rum men d är onödig o lägga de bägge där en vaknar o väcker d andra. vet inte hur ska göra m d också?
Att hon inte orkar vara uppe hela dagen är ju inget konstigt. Du behöver försöka få till en tidigare vila för henne. Gärna före lunch. Sedan är din älfsta i närmande fasen och behöver mycket närhet. Yngsta bara nyfödd. Sov tillsammans.