• mammsenS

toppless med sitt barn ?

Jag soover alltid i endast trosor på natten. mIn son på nyfyllda 5 kommer ofta och lägger sig med oss på natten . Är de konstigt ? HUr är ni med nakenhet framför era barn? tYcler själv de är heeelt naturligt. vIll inte få mina barn att se nakenhet som nå fult.

• Svar på tråden toppless med sitt barn ?
  • La Lola

Vad skulle vara konstigt med det?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Frontline

Vi sover helnakna och har 3 barn i sängen ibland.
    Det är ju inte så att vi går upp mitt i natten och tar på oss underkläder ifall nåt av barnen kryper ner...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Lattjo

Jag sover oftast naken. Kommer barnen upp så gör dom, inget konstigt med det. Jag har på mig trosor om min kille sover här när barnen är hemma eller när jag sover hemma hos honom (vet inte varför jag alltid har det där, har bara blivit så). Jag ser inget konstigt i det. Min son på nio år kommer upp till mig i sängen ibland. Då får han ta att jag är naken, han vet om det men bryr sig föga. Han ligger ju inte på mig heller så det känns som att det kvittar...

• Flickan och kråkan

Jag sover inte heller med en massa kläder på och vi sover med tre barn i åldern 0-6 år. Yngsta ammas fritt så mammas bröst för våra äldsta är något högst vardagligt. 

• Hannah76

Varför skulle det vara konstigt.
    Jag tycker att man kan vara helt naken med sina barn

• lyckligmamma87

Vi sover nakna o solar nakna o badar vist nu är min 3 i april......

• Eisa

Inget konstigt alls tycker jag.

Svar på tråden toppless med sitt barn ?