• Bronsson

Dessa jävla ryggradslösa människor

Fick följande sms av min sambo igår...

"Både jag och min syster och mina föräldrar var osäkra på om du var xxxxxxx pappa när jag blev med barn men vi såg direkt att han var din när han föddes. Förlåt mig…"

Alltså?????

Min "son" är tretton år...

Vad är detta för människor???????

• Svar på tråden Dessa jävla ryggradslösa människor
  • viseversa

Hon har varit otrogen och itne kunnat säga det till dig på 14 år. Ja det är väldigt ruttet. Förstår att du är ledsen. 

Instagram...LOVALOVISA
  • Hannah76

Men oj.. Hon var otrogen, pratade med hela sin familj - men inte med dig??

• viseversa
    Hannah76 skrev 2013-12-21 10:07:15 följande:
    Men oj.. Hon var otrogen, pratade med hela sin familj - men inte med dig??
    Ja det låter vidigt=(
    Instagram...LOVALOVISA
  • Bronsson

Har ju fan suttit på födelsedagar, julafton, nyårsafton med dessa människor i snart 14 år….

Hur i helvete kan man för det första gå i nio månader utan att vara säker?

För det andra, hur jävla fega är dessa människor?

• Natulcien
    Bronsson skrev 2013-12-21 10:11:37 följande:
    Har ju fan suttit på födelsedagar, julafton, nyårsafton med dessa människor i snart 14 år….

Hur i helvete kan man för det första gå i nio månader utan att vara säker?

För det andra, hur jävla fega är dessa människor?
    Och dessutom meddela detta via sms... vad är det för en människa som gör så?
  • Maddi

Men vad knepigt de låter, hur ska du någonsin kunna lite på din sambo igen? Och inte kunna kläcka ur sig de på så lång tid. Nu skulle aldrig jag någonsin kunna vara otrogen, men jag skulle inte kunna se min sambo i ögonen om jag hade gjort detta. 

Va de din julklapp? God Jul liksom

• fluu

Ja, det var vidrigt gjort! Tilliten till svinet bör ju vara död, men även om pojken inte är din biologiskt så är han ju din. Hans ser ju dig som sin pappa och du har varit hans pappa sen alltid väl?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Bronsson

God fortsättning alla,

givetvis ser jag grabben som min, funderar även att kolla upp det men utgången blir densamma

min respekt för människor i min omgivning är rätt låg nu...

• Sonja123

WTF! Jag förstår helt och hållet! Håller tummarna för gott besked och att ni kan gå vidare på ett sätt som känns bra för er alla. 

• Bronsson
    Sonja123 skrev 2014-01-24 13:33:54 följande:
    WTF! Jag förstår helt och hållet! Håller tummarna för gott besked och att ni kan gå vidare på ett sätt som känns bra för er alla. 
    Hej

Jag har gått vidare och lämnat grabbens mamma, tufft jobbigt mycket tankar grubblerier men tar en dag i taget.

Tack!
  • Pysan1

Jag kan inte finna ord annat än usch!
    Att vänta såpass länge med att säga något sånt är fel!
    Att sedan skriva på sms... jag finner inte ord.

• Sonja123
    Bronsson skrev 2014-01-24 13:58:09 följande:
    Hej

Jag har gått vidare och lämnat grabbens mamma, tufft jobbigt mycket tankar grubblerier men tar en dag i taget.

Tack!
    Ta hand om dig och grabben! Du vet det säkert redan, men säger det i alla fall, håll honom utanför detta, men kom ihåg att svara på hans frågor och funderingar. Du kan säga att det känns för jävligt till honom och visa att du har känslor kring det, men inte kasta skit. Även om kvinnan m fl förtjänar det så gör inte han det. Har själv upplevt hur det är att vara barnet vid separationer.  

Ja, en dag i taget är nog sunt. Styrkekramar till er!
  • Bronsson
    Pysan1 skrev 2014-01-24 14:00:34 följande:
    Pysan1 skrev 2014-01-24 14:00:34 följande:
    Har ingen kontakt med den sidan av grabbens familj längre, kollade faktiskt upp det när jag kände mig som dåligast och visst var han min tror inte jag hade känt annorlunda om det inte vore det men vet ärligt inte.

En dag utan bekymmer är en dag utan lärdom...

Fast denna hade jag gärna varit utan...

Men men

• Bronsson
    Sonja123 skrev 2014-01-24 14:09:42 följande:
    Ta hand om dig och grabben! Du vet det säkert redan, men säger det i alla fall, håll honom utanför detta, men kom ihåg att svara på hans frågor och funderingar. Du kan säga att det känns för jävligt till honom och visa att du har känslor kring det, men inte kasta skit. Även om kvinnan m fl förtjänar det så gör inte han det. Har själv upplevt hur det är att vara barnet vid separationer.  

Ja, en dag i taget är nog sunt. Styrkekramar till er!
    Tack Sonja,

Verkar som att detta forumet fungerar när man har en kris… glatt överraskad faktiskt...

Tack igen
Svar på tråden Dessa jävla ryggradslösa människor