• elocin

Någon som har erfarenhet av Funkykidz

Vi funderar på att anmäla vår 6-åring till Funkykidz. Jag undrar därför om någon har erfarenhet av företaget och vad ni i så fall tyckte.

Tack på förhand.

If a tree falls in the forest and noone hears it, it's still a tree right? (Jason, True blood)
  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Funkykidz
  • Misty W

Min dotter har gått på funkykidz 3 terminer och hon älskar det. Hon är 7år nu, börja när hon va 6år. Dom är verkligen duktiga och har en uppvisning i slutet av terminen på Älvsjömässan. Rekommenderar det starkt!

• jordgubbe0812

Vi tycker tvärt om. 3 träningar av 10 blev inställda för att samtliga 3 tränare uteblev utan att meddela frånvaro. Samtliga barn och föräldrar fick gå hem för att ett par dar senare mötas av en mail om ersättningspass.

Funkykids sade sig inte kunna ta ansvar för det inträffade då tränaren inte meddelat dem. Så går ni, så strunta i att betala avgiften då det inte finns något samband mellan tränare och pengamottagande instans.

• MonkeyBus

Jag instämmer med föregående. Rekommenderar verkligen inte någon av Be Sportys kurser (Sportlekis, Funkykidz, Flipkidz, Bliss Dance Academy och Trix Bollskola). Inställda pass utan framförhållning. Ständigt nya ersättningspass. Vikarier. Total oordning.

Som kompensation erbjuder de nu 200 kronor om man bokar YTTERLIGARE en kurs med dem nästa termin?!

Urdåligt. De vill bara tjäna pengar.

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Funkykidz