• Erfdgt

Någon som har en Crescent Classic i beige?

Det är vagnen vi lutar åt att köpa nu, men det känns lite trist att inte kunna kika på färgerna innan man köpt den. Jag tycker alla i svart blir så mörka, den bruna ser ut att vara en mindre trevlig brunfärg, denim är blått och sedan återstår då den beiga...

Men hur ljus är den beiga? På bilderna ser den nästan vit ut tycker jag. Är det någon som har en sådan vagn, eller har sett en sådan vagn, och kan svara på om den verkligen ser beige ut i verkligheten?

2011 fanns vagnen i färgen sand och den var supersnygg. Synd att den inte finns kvar.

• Svar på tråden Någon som har en Crescent Classic i beige?
  • Dr to be

Vi har den beiga, årsmodell 12. Den är inte vit utan just beige Skitsnygg! Och en härlig kontrast mot alla svarta eller mörkgrå vagnar

• Erfdgt

Tack för svar :)

Hittade en film där man såg att den är beige, även om den är väldigt ljus beige.

• L1ndah3

Är det någon av er som vet måtten på sittdelen?

• Erfdgt

Vi har fått hem vår beiga vagn nu och den är superfin! Är så nöjd med valet av vagn :) Även om vi inte prövat den med bebis ännu :P

L1ndah3 skrev 2014-01-13 21:12:50 följande:
    Är det någon av er som vet måtten på sittdelen?
    Om inte någon vet eller du hittar något, så kan jag mäta imorgon :)
  • L1ndah3
    Erfdgt skrev 2014-01-13 21:29:03 följande:
    Vi har fått hem vår beiga vagn nu och den är superfin! Är så nöjd med valet av vagn :) Även om vi inte prövat den med bebis ännu :POm inte någon vet eller du hittar något, så kan jag mäta imorgon :)

Åh vad bra. Får hem min imorgon.. Vet att liften är ca 74 cm men står inget någonstans om sittdelen :)
  • Erfdgt
    L1ndah3 skrev 2014-01-13 21:35:16 följande:
    Åh vad bra. Får hem min imorgon.. Vet att liften är ca 74 cm men står inget någonstans om sittdelen :)
    Jag tror att den är ganska "normal" i storlek eller vad man ska säga. Jämfört med Brion vi hade till första barnet, så verkar den vara väldigt lika. Vi bytte dock ut den mot en Emmaljunga med extra lång sittdel, så den är ju klart lite kortare än den. Tror inte det ska vara något problem att ha ett barn upp till ca 3år i sittdelen dock :)
  • L1ndah3
    Erfdgt skrev 2014-01-13 21:45:55 följande:
    Jag tror att den är ganska "normal" i storlek eller vad man ska säga. Jämfört med Brion vi hade till första barnet, så verkar den vara väldigt lika. Vi bytte dock ut den mot en Emmaljunga med extra lång sittdel, så den är ju klart lite kortare än den. Tror inte det ska vara något problem att ha ett barn upp till ca 3år i sittdelen dock :)

Okej :) velade mellan den och emmaljunga city Cross men efter att jag haft en city Cross med 1000 problem så kändes det inte värt att lägga ca 9000:-
  • Erfdgt
    L1ndah3 skrev 2014-01-13 21:52:10 följande:
    Okej :) velade mellan den och emmaljunga city Cross men efter att jag haft en city Cross med 1000 problem så kändes det inte värt att lägga ca 9000:-
    Ja, vi velade mellan den här och en emmaljunga duo edge med sportchassi, som gick lös på dryga 10 000kr, och det kändes som att dom där extra 5000kr kan vi lägga på roligare saker :P Vi ville ha vändbart handtag.

Och som sagt, hittills är vi nöjda med vagnen :) Hoppas du ska känna dig nöjd också :)
Svar på tråden Någon som har en Crescent Classic i beige?