• mmalmöö

vi med många barn 5+

Tänkte de kunde vara trevligt med en tråg för oss med många barn 5+ typ jag har 12 barn o bor i malmö

• Svar på tråden vi med många barn 5+
  • Lindsey Egot the only one

Jag har fem barn varav ett i himmelen och den sjätte i magen.

• sihn

Tror jag ligger på gränsen för många barn. Men fem har jag, bor i Hörby mitt i Skåne.
    Dotter född-98
    Dotter född-02
    Son född-08
    Son född-11
    Son född-12

• Gummsan

Har 5egna, planerar n6 och har även 2bonus.

*Dotter 2004

*Dotter 2008

*Dotter 2009

*Dotter 2010

*Son 2012

*Bonus son 1996

*Bonus son 1998

Ja det var intressant fråga hur stort ni bor. Vårt hus är 407kvm inkl garage på 40kvm. Vi har 260kvm som är fördelat 200 på övervåningen och 60 på undervåningen och sedan har äldsta dotter 107 på undervåningen där hon och hennes sambo bor i en lgh som vi byggt.

• Mirkamu

Vill varna er alla som deltagit i denna tråd - TS är inte den "hon" utger sig att vara!
    "Hon" har varit med i olika grupper på Facebook för de med många barn och skrivit privat till många ( över 10 vad vi vet ). "hon" ställer många obehagliga frågor om bröst m.m.
    Alla som råkat ut för "henne" får ungefär samma frågor och upplever "henne" lika obehaglig och är övertygade om att någonting är väldigt knas.....
    Bara en vänlig varning från mig och de andra tjejerna på FB som råkat ut för TS

Och jag har även anmält till FL

Mirkamu skrev 2014-01-31 08:16:30 följande:

Vill varna er alla som deltagit i denna tråd - TS är inte den "hon" utger sig att vara!
    "Hon" har varit med i olika grupper på Facebook för de med många barn och skrivit privat till många ( över 10 vad vi vet ). "hon" ställer många obehagliga frågor om bröst m.m.
    Alla som råkat ut för "henne" får ungefär samma frågor och upplever "henne" lika obehaglig och är övertygade om att någonting är väldigt knas.....
    Bara en vänlig varning från mig och de andra tjejerna på FB som råkat ut för TS smile5.gif

Och jag har även anmält till FL smile5.gif

Då är vi skyddade vi med få barn (6st)

Tack Mirka!
  • MelissaLiamLilo

Jag heter Jessica och är 27 år. Har just nu fyra barn i åldrarna 4,5 år, 3 år, 2 år och 9 månader och väntar nu nr 5 som är beräknad i oktober ð???

Beundrar dug Mirka Norrström ❤️

Svar på tråden vi med många barn 5+