Missfall erfarenheter
Jag är gravid i vecka 7+2 och för snart en vecka sedan försvann alla de symtom jag haft på bara några få timmar. Jag skämtade med min man att jag är nog inte gravid längre för jag känner mig inte gravid. Jag har inte ens växtvärk i livmodern. Jag kissar inte om nätterna Längre. Mina sug är borta. Jag är inte trött alls (sov ca 15 timmar per dag innan alla symtom försvann). Det kom nästan som en chock att kunna peka ut vilken timma mina symtom försvann. Jag har haft små blödningar till och ifrån i två dagar nu och jag undrar om jag kan ha råkat ut för en så kallat missed abortion? Jag har haft missfall förut men då kom allt på en dag och det har alltid varit innan jag gått över vecka 5. Jag har ringt min BM men det är semester där. Gym där jag bor hade inga teletider idag och imon är det helg. Sjukvårdsrådgivningen tyckte jag kunde avvakta hemma och vänta in missfallet. Och om jag inte har fått missfall får jag veta det när jag går in i vecka 11 för då skandal skrivas in och träffa min BM för första gången (de hade inga tider innan jag är i v 11) Vad är era erfarenheter av missfall?