Sexguru. Ställ din fråga och få svar. Spådom!
Jag har en förmåga att känna på saker. Denna gång vill jag gärna ha frågor gällande sex. Bidra med stjärntecken och förklara problemet.
Kallar mig för sexguru...
Jag har en förmåga att känna på saker. Denna gång vill jag gärna ha frågor gällande sex. Bidra med stjärntecken och förklara problemet.
Kallar mig för sexguru...
Han är Lejon och jag är Vädur.
Är jag den "bästa" han har haft i säng?
Är det sant att han inte tänder på andra fast han försöker?
Är det sant att han hade så lite sex med sina ex som han påstår? Med mig var han ju en sexgalning så jag får inte ihop att han knappt hade sex med exen.
Jag är stenbock och har två frågor. 1. Kmr jag någosin bli av med oskulden? och 2. Om jag gör det kmr jag någosin hitta någon som vill prova mina fantasier?
Vi är båda fiskar. Vad ska vi göra, det händer nada i vår säng för tillfället.
Ok... Om båda är stenbockar då...?
Jag är lejon, han född 5 juli-kräfta? Jag (tjej) vill mer än han. Han säger att jag är sexig men att han saknar energi. Han blir trött efter, vill ha flera dagar att bygga upp energi igen.
Jag vill var och varannan dag, vad gör jag? Vad beror det på?
Jag våg med ascendent i väduren.
Han kräfta.
Han tar inga initiativ till sex längre. 8 år och inte haft sex på 2. ca. Vad göra? Har provat underkläder, är snygg smal fräsch osv.
Kommer jag att träffa någon snart att njuta och sexa mera och kommer jag att ha sex med honom ? T, A
Vattuman. Jag vill gärna ha sex med någon så snart som möjligt, men blir avskräckt bara av tanken på att behöva ragga bland en massa främlingar, både på nätet och IRL. Kan du se om det finns någon eller några i min bekantskapskrets (dvs personer jag redan träffat) som har, eller kan tänkas få, intresse för mig?
Jag skytt
Han kräfta
Tänder han fortfarande på min kropp eller trånar han efter andra?
när kommer vi ha sex och bli gravida
är våg