Sjukligt beteende, hjälp mig!
Hej, jag behöver så mycket hjälp jag kan få, och är så oerhört tacksam om jag kan få det. Jag vet inte vad som händer med mig. Jag har börjat tro nu att jag är psykisktsjuk. Mina nära och kära ser mig för det mesta glad rolig och omtänksam. Men både min mamma och bror har sakt att jag har ett konstigt beetende och det skrämmer mig eftersom jag har haft dom tankarna om mig själv med. Jag har socialfobi kan tilläggas men vet inte on detta har något med det att göra. Jag har sånna sjukt äckliga humörsväningar, jag har väldigt ofta ångest och då menar jag sjuklig ångest. Jag känner mig helt tom helt värdelös och jag säger jämnt till min familj att dom inte bryr sig om mig. Jag känner att alla är emot mig. Det är ofta personer som sakt upp kontakten med mig för att jag är som jag är. Usch detta är hemskt och nu har jag tankar på att ta mitt eget liv för min starka ångest, vet inte vart jag ska ta vägen, vet inte varför jag mår dåligt, jag älskar min familj jag älskar mina vänner över allt annat. Skulle jag ha en psykiskt störning skulle jag inte orka mera:( vad är felet på mig? Är jag sjuk??? Mår så jävla dåligt...