Har gjort världens misstag
Vet inte vad som flög i mig men jag hade köpt jätte fina presenter till min tjej på födelsedagen hon hade tackat nej till att va med vänner för o va med mig, jag köpte av de dyraste i det hon skrev av vad hon ville ha kom hem med paketet och knacka på hon log så gudomligt och sött så jag blev upphetsad då min tjej är riktigt het när hon ler är det extremt så jag tände till och tog ner handen innanför trosorna och sa du får mig att explodera av kåthet hon drog bort handen och gick in i ett annat rum och börja gråta jag gick in där och bad om ursäkt vet inte vad som flög i mig hon bad mig bestämt att dra och började putta ut mig och hon kasta paketet på mig i farstun ja gick hem helt förstörd efter att hon gjorde slut i samma veva på hennes födelsedag med känns helt sjukt men sant så sitter här nu och skriver detta då jag inte vet vad ja ska säga till henne som kan få mig att förlåta mig gått två veckor nu o hon säger att hon inte kan vara tillsammans med en sån som mig :/ vet inte vad jag ska göra är så otroligt kär i henne är så jävla rädd gör så jävla ont i hjärtat varit ledigt från jobbet en vecka med känns som allt e åt helvete :( va ska ja göra?