• Anonym (Ängdalavägen)

så ja då förstör jag nu igen

Ja då har har förstört nyårsafton igen, i år uppladdat med god 3 rätters meny men hummer till förrät bl a. Vi myser i köket med god dricka och våra bekanta kommer och då har jag redan druckit för mycket jag har fått i mig 2 flaskor champagne och tre snapsar ett par gick hem innan vi ens böejat med förrättem. Jag skäms att se barnen i ögonen ogh dessutom är frun snart också väldigt berusad hon dansar och sjunger på altanen vad skall jag göra?

• Svar på tråden så ja då förstör jag nu igen
  • Anonym (..)
    Anonym (... 2) skrev 2013-12-31 19:01:29 följande:
    Trams! Ni på soc gör inget vettigt för NÅGOT barn någonsin. Det är för barn att komma ur askan i elden när dom hamnar i ert våld!

stämmer inte, jag har fått mycket bra hjälp från Soc... Ts, stackars era barn, mina föräldrar var precis som ni, dock flera gånger i veckan. Jag vet hur era barn känner sig. Kan man inte dricka med måtta ska man låta bli!
  • Socialarbetare
    Anonym (... 2) skrev 2013-12-31 19:01:29 följande:
    Trams! Ni på soc gör inget vettigt för NÅGOT barn någonsin. Det är för barn att komma ur askan i elden när dom hamnar i ert våld!

På det sätt du uttrycker dig förstår jag att du förmodligen har en lång kamp och ett svårt liv bakom dig. Är det ngn specifik hjälp du önskat dig men inte tycker att du fått? Ekonomisk?
  • Anonym (... 2)
    Socialarbetare skrev 2013-12-31 19:12:57 följande:

På det sätt du uttrycker dig förstår jag att du förmodligen har en lång kamp och ett svårt liv bakom dig. Är det ngn specifik hjälp du önskat dig men inte tycker att du fått? Ekonomisk?
    Nej, jag personligen har inget behov av hjälp från soc. Skulle jag någon hamna i ekonomisk knipa så skulle jag hellre prostituera mig än att vända mig till soc!
  • Anonym (... 2)
    Anonym (... 2) skrev 2013-12-31 19:15:26 följande:
    Nej, jag personligen har inget behov av hjälp från soc. Skulle jag någon hamna i ekonomisk knipa så skulle jag hellre prostituera mig än att vända mig till soc!
    Skulle jag någon gång ..... skulle det stå
  • Anonym (Ängdalavägen)

Alltså nu är det så att vi har en nanny som gör de syslorna och vi dricker varje dafg men är inte alkolister som vissa påstår, hummern är nere nu och vi korkar upp mer dricka gästerna undrar vad jag gör med min iphone men jag säger inget. Jag ångrar mig inte för sprit är fantastisk!

• Anonym (Ängdalavägen)

Dessutom kommer kanske en granne in och bjuder på strårom 80 procent fy fan vad fulla vi skall bli blir säker mycket ligga inatt

• Socialarbetare
    Anonym (... 2) skrev 2013-12-31 19:16:06 följande:
    Skulle jag någon gång ..... skulle det stå

Oj... Hårda ord. Då får vi verkligen hoppas att du aldrig gör det. Eller blir utsatt för våld eller drabbas av sjukdom eller psykisk ohälsa eller ngt annat som gör att vi till slut behöver kopplas in som sista anhalt. Gott nytt är på dig 💚
  • Socialarbetare
    Anonym (Ängdalavägen) skrev 2013-12-31 19:18:34 följande:
    Alltså nu är det så att vi har en nanny som gör de syslorna och vi dricker varje dafg men är inte alkolister som vissa påstår, hummern är nere nu och vi korkar upp mer dricka gästerna undrar vad jag gör med min iphone men jag säger inget. Jag ångrar mig inte för sprit är fantastisk!

Ok, du var inte på riktigt. Tur 😊
  • Anonym (1)

Du skriver rätt bra med tanke på att du klunkat i dig två flaskor skumpa, snapsar och fortsätter dricka. Jag hade legat som en våt fläck på golvet om jag druckit så mycket. Skulle inte kunna sitta och skriva inlägg på fl i alla fall. Gå och dansa med frugan du. 

• Imortaelis
    Anonym (1) skrev 2013-12-31 19:23:04 följande:
    Du skriver rätt bra med tanke på att du klunkat i dig två flaskor skumpa, snapsar och fortsätter dricka. Jag hade legat som en våt fläck på golvet om jag druckit så mycket. Skulle inte kunna sitta och skriva inlägg på fl i alla fall. Gå och dansa med frugan du. 

• Anonym (Bästa tråden)

Jag firar inte nyår men de som gör det skall inte underskattas, vi får trots allt fantastisk rolig läsning från TS. Det värsta av allt är att man, eller åtminstone jag, inte kan föreställa mig hur huset ser ut just nu. Verkar ju vara helt kaos och klockan är inte ens åtta.

• camelCase

Fy fan vilken smaklös tråd!

• Anonym (Ängdalavägen)

Godmorgon nu är man på benen igen gick rätt lugnt till igår måste sägas så ni kan lugna ner er ni som är så negativa! Tur vi har en nanny i huset så man kan kröka ordentligt nu blir det strax en snaps till sillafrukosten och det är så här det är i svenska hem bara inse inget hysh hysh här iallafall! Skål och god fortsättning

• Anonym (Ängdalavägen)

Hur menar du?

camelCase skrev 2013-12-31 23:47:10 följande:
    Fy fan vilken smaklös tråd!

• Imortaelis
    Anonym (Ängdalavägen) skrev 2014-01-01 11:20:00 följande:
    Hur menar du?

Att den är smaklös uppenbarligen. Behöver individen verkligen vidareutveckla det?
  • camelCase

Man undrar ju lite vad du vill med tråden TS? I rubriken skriver du att du förstör men i inläggen skryter du likt en korkad fjortis om hur mycket du krökar. Vad vill du att vi ska svara på det?

• Anonym (Nej)
    Anonym (Ängdalavägen) skrev 2014-01-01 11:19:29 följande:
    Godmorgon nu är man på benen igen gick rätt lugnt till igår måste sägas så ni kan lugna ner er ni som är så negativa! Tur vi har en nanny i huset så man kan kröka ordentligt nu blir det strax en snaps till sillafrukosten och det är så här det är i svenska hem bara inse inget hysh hysh här iallafall! Skål och god fortsättning

Ja inte i alla svenska hem i alla fall. Inte i mitt! Tack och lov. Alla vuxna dricker alkohol men ingen blir full och tappar kontrollen. Då jag druckit 2 glas vin inkl välkomstdrink och huvudrätten är uppäten kl 22 så slutar jag dricka. Går över till vatten och senare kaffe. Kanske nåt för dig ts. Jag kände mig inte alls onykter under nyårsaftonskvällen för gästerna kom vid 18 och jag hade mat i magen sedan lunchen innan.
Svar på tråden så ja då förstör jag nu igen