• Princessnathalie

Nelson, Elton eller Zacharias?

Nu har vi bestämt oss! ( äntligen) det namnet som blir omtyckt här ska Julias och Elvis lillebror heta

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nelson, Elton eller Zacharias?
  • Princessnathalie
    Tow2Mater skrev 2014-01-01 05:18:47 följande:
    Herregud, du later FL bestämma namn?

Nej, menade inte att ni skulle bestämma namn på grabben, vi vill bara ha din åsikt, kanske blev lite felformulerat i trådstarten
  • DenNamnbitne

Helt klart Zacharias! De andra namnen har inte alls samma dignitet. Men Zacharias(hellre Zakarias eller Sakarias) är ett vackert och speciellt namn!

• Dixie
    Tow2Mater skrev 2014-01-01 05:18:47 följande:
    Herregud, du later FL bestämma namn?

tror inte vi ska ta detta på så stort alvar - detta är TS 5 tråd på en vecka och hon har redan avverkar 15-20 favoritnamn......
  • Princessnathalie
    Dixie skrev 2014-01-01 12:42:23 följande:
    tror inte vi ska ta detta på så stort alvar - detta är TS 5 tråd på en vecka och hon har redan avverkar 15-20 favoritnamn......

Men allvarligt, jag kanske har skapat många trådar om bad han ska heta och jag har avverkar många namn. Men jag kan väl inte låta honom heta ett tjugotal namn? Om jag inte skulle vara seriös skulle jag inte hänga här
  • Princessnathalie

Jag ska bara säga att vi har bestämt oss för att han ska heta: NELSON Zacharias Elton. Hej då fl och alla fl are. Tråkigt att ingen tror mi:(

Svar på tråden Nelson, Elton eller Zacharias?