• Sagamarielouise

Har dina barn converse?

Har dina barn converse? Om tex. Bara ett av barnen har det kan du svara ja. Kmr ihåg att det var modernt när jag var yngre och jag har fortfarande sånna skor på mig!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har dina barn converse?
  • fluu

Nej, hon är två år. Jag själv använder bara converse och är väl inte jättepigg på tanken att hon vill ha samma.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Burberry

Ja, mina fyraåringar har båda Converse. Men också många andra skor, så används inte hela tiden.

Har själv också, men trivs bättre i klackar, så använder inte så ofta, men tycker nog faktiskt är bekväma.

• Cornellia

Sonen på två hade i somras några gånger, men jag antar att dom är urvuxna nu, och jag planerar inte att skaffa några nya åt honom.

• älskarlivet81

Min 3,5-åring har ett par men de används rätt sällan. De är inköpta i USA, skulle aldrig köpt dem här då de är så vansinnigt dyra här.

• liv

Ja. Inköpta i USA. Används inte till

Vardags utan mer som finskor.

• YokohamaNr2

Nej inte nu, hade när de var mindre men de är så tunna och funkar inte bra i vått väder, nu har de båda Vans

• yoshimi

Min som har ett par men de används sällan. Han vill ha skor som är lätta att ta på sig och då går conversen bort.

• Oleg

Har något slags sneaker i annat, billigare märke. På ungarnas skola är det inte så viktigt med märkeskläder. Vill de ha sånt när de blir äldre får de gärna köpa, men då får de avstå något annat.

• gemigsinnesro

Ja min 3-åring har det (om hon kan ha dom den här våren). Hennes storasyster köpte ett par likadana till sig och till sin lillasyster. Själv hade jag aldrig betalat så mycket för ett par tygskor.

• Bling1975

Ja, hon har tre par som jag köpte i USA innan hon fanns på utsidan. Hon har använt 1 par i ca 10 minuter, de andra två la jag undan direkt. Sjukt opraktiska och osköna skor för småbarn. Men jag tycker de är lite snygga så om hon gillar dem när hon blir betydligt äldre så kan vi köpa fler.

Svar på tråden Har dina barn converse?