Hur hårt får ni smisk och med vad?
Ni som får smisk, hur hårt smisk får ni? Och med vad? Har ni något favoritredskap att få smisk med? Något redskap ni är rädda för?
Ni som får smisk, hur hårt smisk får ni? Och med vad? Har ni något favoritredskap att få smisk med? Något redskap ni är rädda för?
Nu var frågan ställd till de som får smisk men som erfaren smiskare kan man nog med stor säkerhet säga att rottingkäppen är den som gör mest ont, lämnar märken längst och den jag använder för bestraffning.
Oftast med handen
Men sambon är inte främmande för att gå loss i köket i jakt på stekspadar och annat
Mattpiska funkar
och alla slags koppel (för er som har hundar)
Hade en som sa erkände hon hade varit riktigt stygg före på dan när vi pratades vid.
Gick och köpte ett ridspö på lunchen och slog in det i fint papper så man nästan såg vad det var inuti.
Satt det på köksbänken och sa inte röra när jag kom hem till henne.
Hon gick som en katt kring het gröt och tittade på det hela kvällen tills ja sa att nu får du öppna :D
Blev riktigt randigt och fint på den rumpan då på kvällen
Min fru gillar att få smisk ibland, särskilt en fredag eller lördag efter några glas vin. Vi har några olika varianter, med handflatan eller med ett ridspö. Hon älskar att bli tagen bakifrån och omväxlande daskas med handen och rappas med spöet. Att rida på mig och bli kittlad/smiskat med spöet är en annan favorit. Prova!
Smisk och rollspel går bra ihop! T ex man leker att tjejen kommer häm väldigt sent, luktar alkohol, och erkänner att hon hånglat med andra killar. Som straff läggs hon på mage över knäna och smiskas, kanske 10 klatschar, sedan blir det mest smek och gos på rumpan och mellan benen och sdan härligt sex! Ha gärna ett ridspö nära sängen och pröva att killa / lättpiska tjejen när hon rider...
Med handen när jag ligger över hans knä, tillräckligt hårt så att man får svårt att sitta efteråt...
Smisk är riktigt hett. Min fru älskar det.
Hon brukar klä sig i tajts tights eller leggings i olika material, så det blir härlig resonans. Latex ger bäst resonans.
Ljudet av detta gör oss vrålkåta, och det blir hett sex efter det.
Riset föredrar ja, men frun brukar vilja smaka paddeln då rätt hårt. Efter de vill hon kela och mysa...
Ridspöt..
Jag står på alla fyra, han rider mig hårt och daskar med spöt. Mmm
Jag har ett ridspö som min älskare brukar använda. Han piskar mig hårt och jag älskar det.
Min man smiskar mig oftast med handflatan ( min favorit) mwn även med björkris eller badborste. Riset svider näst intill outhärdligt men på nåt konstigt sätt är sex efter en risbastu rent himmelsk.
Älskar smisk! Oftas är det med handflatan och några ordentliga slag under knull men inget mer än så. Dock hade vi en kväll för ett par veckor sen som var lite annorlunda, tar mig frihet att berätta, bjuder på inspiration till er andra.
Min man hade varit väldigt tydlig med att jag inte fick komma förrän han tillät det och han höll på att driva mig till vansinne med att teasa mig så tillslut kunde jag inte hålla emot och kom... Som straff fick jag lägga mig över köksbordet med benen brett isär och händerna rakt upp längst bordet. Sen fick jag en ordentlig omgång med smisk både med handen och med stekspade, kommer inte ihåg hur länge han höll på men det var svårt att sitta dagen efter. Fick även några slag på fittan med både handen och stekspaden. Det var bland det sexigaste han gjort mot mig, jag var helt utlämnad, varje slag brände och jag blev så våt att det rann längst mina ben.
Känner nu när jag skriver om detta att jag nog måste vara olydig snart igen och hoppas på samma straff, eller så lägger jag mig på bordet och ser vad som händer?