• MariaMichael

Tar ni kosttillskott??

Hejsan, 

Jag håller på med en undersökning (studie) om kosttillskott och försöker kartlägga behovet samt vad som används mest av kvinnor och män. Jag själv tar omega-3 och MSM, vilket jag är nöjd med men det finns ju en uppsjö annat som folk tar därför skulle jag vilja att NI går in på länken och svarar på några korta frågor om kosttillskott :)))) 
    länk: https://docs.google.com/forms/d/1o1Yw-yev6o8uSHTs5rPO7WgDuFWRr8qvjR8K-vxmmpc/viewform 
    Tack på Förhand! 
    Maria 

• Svar på tråden Tar ni kosttillskott??
  • sch32

B-vitamin, C-vitamin, hårkuren och omega 3.

• Lindsey Egot the only one

Jag tar magnesium och kalcium på inrådan av min läkare.

• Lovisa08

Jag tar också omega, MSM och D-vitamin ganska regelbundet. Även spirulina eller hampaprotein efter att jag tränat (om det nu räknas som kosttillskott).

Förutom det brukar jag ibland göra smoothies och då passa på att tillsätta olika kosttillskott (gillar ayurveda) eller livsmedel som kallas "superfoods", men det är inte en som jag tar regelbundet utan olika för att boosta kroppen lite. 

• Lottis77

Äter BCAA (aminosyror), proteinpulver, ZMA (zink, magnesium och B6), arginin, D-vitamin... ja, det var nog alla. Kör tung styrka tre-fyra pass i veckan och är mycket aktiv.

Svar på tråden Tar ni kosttillskott??