• Strömberg93

Bf april 2014 örebro

Hej är det någon mer blivande mamma som bor i Örebro kretsen .

Själv bor jag utanför Hallsberg och är beräknad den 3april med mitt första barn och det är min killes andra 
    Är plastmamma till en glad 5 årig tjej  .

Vore kul att prata med fler som bor i närheten .

• Svar på tråden Bf april 2014 örebro
  • Strömberg93

oj det är en bra bit . vi har 3mil tycker det räcker bara . jobbar ni fortfarande eller är ni hemma {#emotions_dlg.smile}

• plop

jag jobbar hemifrån just nu, arbetar inom revison och finans. Men har problem med foglossning så jag är hemma men åker in till örebro för mötten. Ibland in till Karlstad också men det är bara några tim varje vecka annars är jag hemma och jobbar i soffan eller sängen.

Jobbar du fortfarande ? och isåfall med vad jobbar du med.

Vi väntar för övrigt en flicka till, har sen tidigare en pojke på 5år och en flicka på 3år. Detta är sista tillskottet till familjen.

• Strömberg93
    plop skrev 2014-01-12 13:07:49 följande:
    jag jobbar hemifrån just nu, arbetar inom revison och finans. Men har problem med foglossning så jag är hemma men åker in till örebro för mötten. Ibland in till Karlstad också men det är bara några tim varje vecka annars är jag hemma och jobbar i soffan eller sängen.

Jobbar du fortfarande ? och isåfall med vad jobbar du med.

Vi väntar för övrigt en flicka till, har sen tidigare en pojke på 5år och en flicka på 3år. Detta är sista tillskottet till familjen.

oki hoppas foglossning blir bättre. Själv kör jag lastbil så det börjar bli lite jobbigt.kör för dhl så det är mkt tungalyft . Har haft lite svårt med magen, mkt tryck och så .men ska till barnmorskan i veckan så ska prata med henne.

Men magen växer ju nu med så förstår att man kan ha lite krämpor .men man blir ju lite orolig när det är första barnet.

Vad kul att du har bådeoch redan och ska få en tjej till. .jag har inte kollat vad det ska bli men hoppas nästan på en kille för min sambo har en flicka sen innan.men blir lika glad vad det än blir
  • MissAdolfsson

Jag vet inte heller vad jag ska få :) har inga sen innan så spelar inte så stor roll, menar många som tror det är en tjej ;)
    Hur länge har ni varit tillsammans med eran sambo/man vi firar 6 år i maj :)!

• plop

Grattis till 6år tillsammans i maj :)

Vi har varit tillsammans i 9år och gifta i 7år.

Här hemma blev storebror sur när han fick veta att det blir en till syster, han sa att man kan ju gå till doktorn och sätta på en pink ( snopp) arga människor brukar göra det. Gå till doktorn och sätta eller ta bort en pink.

Vi blev jätte paffa vart sjutton har han hört det liksom :) men syrran blev glad över att få en lilla syster och har redan tagit fram saker hon kan få utav henne.

• MissAdolfsson

Tackar :) åren går, känns som om vi träffades igår;)
    Haha vilken kille ;) dem kan tydligen få för sig allt möjligt ;)

• Strömberg93

Oj mitt är ju ingenting skillnad på ert . Snart 2 år har jag och min sambo varit ihop.

Ibland undrar man vad barn får allt ifrån kan komma mycket roliga saker från dom . Så många gånger man får skratta.

• Strömberg93

Grattis till er båda för så många år tillsammans . Är glad för er skull att det ska bli tillökning med

• MissAdolfsson

Jo men var väldigt ung när jag träffade min sambo, sen har åren bara rullat på. Men du kommer också komma upp i dem åren :)
    Ska försöka sova med min "monster" i magen som aldrig vill ligga still ;)

• Strömberg93
    MissAdolfsson skrev 2014-01-13 22:52:11 följande:
    Jo men var väldigt ung när jag träffade min sambo, sen har åren bara rullat på. Men du kommer också komma upp i dem åren :)

Ska försöka sova med min "monster" i magen som aldrig vill ligga still ;)

.

Fick du sova något för bebisen. Har märkt det att senaste veckan så har jag vaknat flera gånger på natten av bebisen tror den aldrig sover
  • MissAdolfsson

Ja då! Vakna en gång för att jag var kissnödig. Men är riskabelt att gå upp för bebis verkar ju tro att man ska gå upp då samt att det är okej att börja röra på sig ;) är ju inte så sugen på att inte kunna somna om vid 04.00 ;) hahah

• Mad ele ine

Hoppar gärna in om det är okej Glad

Väntar andra barnet 28 April och bor i Kumla. Sonen är drygt 18 månader Glad

• Strömberg93
    Mad ele ine skrev 2014-01-14 19:31:13 följande:
    Hoppar gärna in om det är okej 

Väntar andra barnet 28 April och bor i Kumla. Sonen är drygt 18 månader 

Välkommen in kul med flera. Roligt att du ska få ett syskon till lilla sonen
  • elfving90

Är ny på sidan som medlem, men bor utanför örebro mot Lindesbergs hållet och är beräknad 14 april med vårt första barn :)

• Mad ele ine

Vet inte om nån fortfarande kommer ihåg den här tråden, den dog ju ut rätt snabbt. Men vore kul att veta hur det gick för er andra!

Vi fick en son drygt 5 veckor för tidigt som heter Malte. Han är nästan 5½ vecka gammal nu.

• Strömberg93

hej alla nu är det 3år sen jag gjorde denna tråd . min son heter alvin och är nu 3år . vore ju kul att få kontakt med folk igen i tråden . 

Svar på tråden Bf april 2014 örebro