Mythos beach eller Atlantica aegean park
Någon som varit på dessa hotellen? Ska boka en resa för mig, min sambo, en 2-åring och en 3 månaders. Båda hotellen verkar toppen men vi vill ha det bästa! Ös gärna på med för och nackdelar!
Någon som varit på dessa hotellen? Ska boka en resa för mig, min sambo, en 2-åring och en 3 månaders. Båda hotellen verkar toppen men vi vill ha det bästa! Ös gärna på med för och nackdelar!
Jag har bott på Atlanica Aegan Park men har äldre barn som var 4 och snart 8 vid tillfället. Det är ett kanonhotell men ganska dyrt och har bamsetema och fun break etc tema, enbart nordbor som bor på det, bra mat, fina pooler -även inomhuspool etc. Nu är dina för små för att delta i de barnaktiviteter som finns förutom det är för 0-2 år. Aldrig testat och fanns inte när minsta var 15 månader, men då var vi på Callisto och de har båda all inclusive eller laga sjäv./ äta ute.
Det är en hel del äldre barn på det här hotellet så lugnt kanske det inte blir.
Det finns även en vattenpark som är gratis för hotellgästerna.
Vi bodde i rum med havsutsik och då var det två rum i ett. Tjejerna fick ett litet med sängar att sova ioch bord och vi resten så att säga. Det skiljdes åt med dragdörrar.
Personalen var superbra, både fritidsresors och den inhemska.
Kunde bli lite stökigt vid frukosten även om det fanns en hel del plats, eller ja jag vaknade innan (typ innan 7 vareviga dag)alla de andra så jag gick och tog en lugn frukost så när de vaknade någon-några timmar senare så var jag klar för dagen i alla fall.
Vid middagen är det bordsplacering som gäller.
Vi har bott på fyra olika blue village , tre sommartid och ett på våren, och så granne med ett på Cypern(nausicca eller hur det stavas) men där vi fick använda deras pool e t c.
Tack för svar om båda hotellen. De verkar toppen båda två, så vi får väl överlägga lite här hemma... Tack för info!