• Anonym (Orolig)

Snyter du dig hela tiden

Ja jag snyter mig hela tiden

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snyter du dig hela tiden
  • Anonym (Frisk)

Nej, är aldrig förkyld, peppar peppar...

• CeeJay

Nej, knappt jag gör det när jag är förkyld. Sjukt hemskt att snyta sig... slår lock i öronen, det gnisslar i näsan och i värsta fall får man snor i munnen

• Anonym (orolig svärmor)

Vad har detta med "minskad lust" att göra?

• Anonym (Snutt)

Nej, det gör jag inte, har nog inte snutit mig på fler veckor. Men vad har det med sex/samlevnad att göra? Tungan ute

• CeeJay
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2014-01-06 10:30:03 följande:
    Vad har detta med "minskad lust" att göra?
    Du ser, det är skit att snyta sig... TS verkar veta att det finns en koppling mellan minskad lust och flitigt snytande
  • CeeJay
    IsDimma skrev 2014-01-06 13:53:20 följande:
    Nej. Inte hela tiden. Bara när det behövs.
    Oskyldig
  • Apopan

Jag är så grymt dålig på att snyta mig, så jag undviker det in i det sista när jag är förkyld.

• CeeJay
    Apopan skrev 2014-01-06 19:32:51 följande:
    Jag är så grymt dålig på att snyta mig, så jag undviker det in i det sista när jag är förkyld.
    Jag med, jag typ missar hela tiden (hihi, lät så när du skrev att du var "dålig" på det) Skrattande
  • Apopan

CeeJay: Ja, men det bl.a. Har fel teknik helt och måste alltid göra det på toaletten så jag kan tvätta ansiktet också efteråt. Som om en inte kände sig nog äcklig redan när en är eventuellt febrig och dan :P

• CeeJay
    Apopan skrev 2014-01-06 19:36:33 följande:
    CeeJay: Ja, men det bl.a. Har fel teknik helt och måste alltid göra det på toaletten så jag kan tvätta ansiktet också efteråt. Som om en inte kände sig nog äcklig redan när en är eventuellt febrig och dan :P
    Håller med, sjukt äckligt att snyta sig - får också massa onödiga saker i ansiktet
  • Apopan

Ts: Min styvfar snyter sig varje dag då han utsätter sig frivilligt för det han är allergisk mot. Han är helt trasig i näsan också. Du borde ju kolla upp det där om du menar att du är rinnig i näsan sedan en lång tid tillbaka.

• CeeJay
    Apopan skrev 2014-01-06 19:40:20 följande:
    Ts: Min styvfar snyter sig varje dag då han utsätter sig frivilligt för det han är allergisk mot. Han är helt trasig i näsan också. Du borde ju kolla upp det där om du menar att du är rinnig i näsan sedan en lång tid tillbaka.
    Nä så farligt är det inte. Bara när jag är förkyld, tack för omtanken dock Flört
  • Apopan

CeeJay: Skönt att höra att en inte är ensam. Varje gång tänker jag att jag som vuxen faktiskt borde vara bättre på det här med att snyta sig, men övning har inte gett färdighet i detta fallet :P

• CeeJay
    Apopan skrev 2014-01-06 19:42:40 följande:
    CeeJay: Skönt att höra att en inte är ensam. Varje gång tänker jag att jag som vuxen faktiskt borde vara bättre på det här med att snyta sig, men övning har inte gett färdighet i detta fallet :P
    Nä fy farao, det är svårt, krångligt, man får snor i ansiktet, slår lock i öronen och ÄNDÅ är man lika täppt.. Så nej tack, jag snyter mig så lite som möjligt
Svar på tråden Snyter du dig hela tiden