• malinr87

Aprilbebis i Örebro -14

Jag har precis flyttat med min familj till ett samhälle strax utanför Örebro. Vi väntar vår andra dotter med bf 25april. Finns här fler gravida som ska ha däromkring?

• Svar på tråden Aprilbebis i Örebro -14
  • malinr87

Hon är 15 månader så det blir ca 1,5 år mellan dem Vilket håll bor ni åt?

• Heroxx

Bor i örebro och är beräknad till 17 april, första barnet :)

• Heroxx

Jag mår oförskämt bra, och har nog fortfarande inte fattat att det är en bebis på gång! Du själv då? :)

• Lindbom

Jag är gravid med mitt första barn, ska ha i mitten av maj.

Bor också utanför Örebro :)

• Nopperabo

Har just nu massa brister på d vitamin och järn så lite kämpigt är det, men rätt så ok. Lite ledsen att jag inte kan gå föräldrautbildningen på vår mvc men inget man kan göra där tyvärr.

• malinr87

Vad jobbigt! Jag har lite problem med foglossning och jag kan inte motionera, då kommer sammandragningarna direkt! Har ju en liten dotter på 16 månader då det är ju full fart ändå! Har ni funderat på var ni ska föda någonstans?

• louise90

Jag har precis flyttat ut till Odensbacken som ligger 2 mil utanför men har mina barn på dagis i Örebro och jobbar även där! Väntar barn nr 3 som är beräknat 21 mars :)

• louise90

Grattis! Jag bodde på öster innan jag flyttade ut till odensbacken nu i december! Perfekt att ha nära till Stadsparken när bebis kommer ju! Går du också hos bm på skebäck då kanske? Vad mysigt med en sommarbebis :) är du också född 90?

• Nopperabo
    malinr87 skrev 2014-01-18 08:44:56 följande:
    Vad jobbigt! Jag har lite problem med foglossning och jag kan inte motionera, då kommer sammandragningarna direkt! Har ju en liten dotter på 16 månader då det är ju full fart ändå! Har ni funderat på var ni ska föda någonstans?

Om allt går som det ska vill vi till karlskoga. Själv då?
  • jenny grav2

Hej! :) Bf är 11 maj hos mig. Vi bor utanför Örebro, och väntar vårt andra barn. Har tidigare en pojk på 5 år.

Svar på tråden Aprilbebis i Örebro -14