• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • london
    jådåsåatt skrev 2014-11-25 22:08:25 följande:
    Ok, då vet vi vad tjejer ska ha på sig för att se billiga/slampiga ut. Hur ska en man klä sig för att se billig/slampig ut?
    Vet att du inte skrev till mig men vill ändå svara. En man hade sett precis lika billig ut i samma kläder. Slampa syftar ju till en kvinna så vi kan väl kalla den manliga varianten för slempa! Billig och slempig hade han sett ut!
  • jådåsåatt
    The past is now skrev 2014-11-26 12:49:15 följande:
    Vaddå ska? Lägg av alltså.
    Ok, så det är bara kvinnliga kläder som är billiga/slampiga. Tröttsamt
  • dps
    london skrev 2014-11-26 12:55:59 följande:
    Vet att du inte skrev till mig men vill ändå svara. En man hade sett precis lika billig ut i samma kläder. Slampa syftar ju till en kvinna så vi kan väl kalla den manliga varianten för slempa! Billig och slempig hade han sett ut!
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 13:01:56 följande:
    En man kan inte vara slampa på samma sätt som kvinnor kan.

• jådåsåatt
    dps skrev 2014-11-26 14:15:20 följande:
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 13:01:56 följande:Ok, så det är bara kvinnliga kläder som är billiga/slampiga. Tröttsamt

Nä, det är ju den synen som är tröttsam.

Men det antar jag att du redan vet..
  • Josse112
    jådåsåatt skrev 2014-11-25 22:08:25 följande:
    Ok, då vet vi vad tjejer ska ha på sig för att se billiga/slampiga ut. Hur ska en man klä sig för att se billig/slampig ut?
    Jeansshorts som är så korta att de skär upp i röven och visar fullmåne kanske?
  • dps
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 15:58:47 följande:
    Nä, det är ju den synen som är tröttsam.

Men det antar jag att du redan vet..
    Tröttsam kan du vara själv. Män har oftare behov att knulla, sedan kan man förneka eller acceptera fakta - det är upp till dig.
  • Josse112
    dps skrev 2014-11-26 14:15:20 följande:
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 13:01:56 följande:

Jojomensan! Det går så bra det Glad Har allt stött på många mansslampor i mitt liv.
  • dps
    Josse112 skrev 2014-11-26 20:11:50 följande:
    Jojomensan! Det går så bra det Glad Har allt stött på många mansslampor i mitt liv.
    Jag har stött på många feminister också, men det var inte en enda som hade rätt.
  • Josse112
    dps skrev 2014-11-26 23:28:01 följande:
    Jag har stött på många feminister också, men det var inte en enda som hade rätt.
    Att du ser det så kanske beror på att politik inte handlar om att söka efter absoluta sanningar som man kan ha rätt eller fel om, utan att var och en har rätt till sin egen uppfattning om hur samhället ska styras och utvecklas, vilket ger alla rätt. Rätten att tycka olika är demokratins grund, men du kanske föredrar diktatur?
  • dps
    Josse112 skrev 2014-11-27 12:27:57 följande:
    Att du ser det så kanske beror på att politik inte handlar om att söka efter absoluta sanningar som man kan ha rätt eller fel om, utan att var och en har rätt till sin egen uppfattning om hur samhället ska styras och utvecklas, vilket ger alla rätt. Rätten att tycka olika är demokratins grund, men du kanske föredrar diktatur?
    Det är väl precis så feministerna vill ha det? Alla med andra "värdegrunder" och "ideal" (åsikter alltså) ska tystas ner och kvävas, för de får inte existera.

Jag är så satans trött på den kommunismliknande skiten att jag idag hatar feminism (men inte feminister, som är människor).
  • Josse112
    dps skrev 2014-11-27 19:46:08 följande:
    Det är väl precis så feministerna vill ha det? Alla med andra "värdegrunder" och "ideal" (åsikter alltså) ska tystas ner och kvävas, för de får inte existera.

Jag är så satans trött på den kommunismliknande skiten att jag idag hatar feminism (men inte feminister, som är människor).
    Enligt mig och min tolkning av feminismen så är det precis motsatsen till vad vi vill åstadkomma. Att yttrandefriheten och tryckfriheten bevaras ligger varmt om hjärtat hos de allra flesta feminister (kanske finns några enstaka undantag, vad vet jag?). Bra att du inte hatar människor, men synd att du hatar andras ideologier, för då går du ju i precis samma fälla som du anklagar feminister för att göra och hatar feminism för. Har du lust att fortsätta diskutera så kan vi ta det i privata meddelanden, för vi är väldigt OT i den här tråden.
  • moaz

Rumpan i TS var ju inte tillräckligt vältränad för att se bra ut i sådana där korta shorts. Man ser att den är dallrig och har antydan till häng.

• Viktor B

Det faktum att folk gnäller på sånt här, visar på hur jävla tråkiga svenskar är som människor.
    Världens tråkigaste jävla skitland och skitmänniskor.

TS:
    Fortsätt ha såna där jeansshorts på dig, för det är snyggt som fan.
    Jag skulle själv ha såna på mig om jag hittade några som passade framtill.

För övrigt ser din rumpa riktigt fin ut (om det är din), så fortsätt framhäva den så mycket som möjligt hur du vill~!
    Även om det inte är din, ser din säkert lika fräsch ut i snygga, tighta och framförallt korta shorts

• Hanna F

På allvar alltså ? nä fy vad fult skulle aldrig gå och visa röven på det där sättet

Hanna fartdåren persson
  • moaz
    Viktor B skrev 2017-02-17 04:17:28 följande:

Det faktum att folk gnäller på sånt här, visar på hur jävla tråkiga svenskar är som människor.
    Världens tråkigaste jävla skitland och skitmänniskor.

TS:
    Fortsätt ha såna där jeansshorts på dig, för det är snyggt som fan.
    Jag skulle själv ha såna på mig om jag hittade några som passade framtill.

För övrigt ser din rumpa riktigt fin ut (om det är din), så fortsätt framhäva den så mycket som möjligt hur du vill~!
    Även om det inte är din, ser din säkert lika fräsch ut i snygga, tighta och framförallt korta shorts

Vad definierar du som fin? Man ser ju att den är mjuk och otränad.
  • minisara

Det känns som att kortkort är på mode nu, ser folk (OK, unga tjejer) överallt gå i sådana där shorts.

• Truppgymnast

Shortsen som Susanne110 visade tycker jag är alldeles lagom långa. Lite längre är också ok. Shorts som visar rumpan, eller ännu värre: fickpåsarna, är fult tycker jag. Jag är varken rädd eller tycker att ddt är omoraliskt. Det är bara fult helt enkelt.

Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?