• Starshiine

Ensamstående mammor Sjöbo/Skåne

Hej! Är en social och omtänksam tjej på 29 år som är nyinflyttad i Sjöbo. Jag bor med min älskade son som föddes i Oktober. Nu undrar jag om det finns flera i liknande sits som mig som bor i Sjöbo trakten?! Hoppas vi hörs isf!

• Svar på tråden Ensamstående mammor Sjöbo/Skåne
  • Westman011

Är det bara mammor du söker?

• Westman011

Nja, inte just nu. Men jag flyttar snart dit och jag känner inte någon där. Bara nån i tingsryd och några i trelleborg :)

• Starshiine

Jag känner i princip ingen här heller än förutom BVC sköterskan. Haha. Då är du inte från Skåne? När flyttar du hit? :)

• Westman011

Hehe okej. Nej jag är inte från skåne, bor just nu i borlänge. Kommer från västerås, är 28 år, har en dotter och ensam vårdnad om henne :)

• Westman011

Jag flyttar i slutet på mars, men jag ska vara där ganska mycket innan också :)

• Westman011

Hehe ja du kanske inte såg mitt inlägg ovanför, vart två förra gången jag postade. Men hon är 7 år :)

• Furtuna

Flyttar kanske till Sjöbo snart men får se.. Hur är det att bo där? Jag vill komma närmre släkten i lund men dyyyrt så sett att Sjöbo är billigt men känns som att de måste finnas en anledning till de ??. Lilltjejen är 16 månader, jag blir 27 i år och ska börja utbilda mig till förskollärare så fort jag vet var vi hittar boende så jag slipper pendla allt för långt till skolan sen..

• Starshiine

Hej Furtuna! Jag tycker att Sjöbo känns helt okej att bo i, en trevlig liten by. Jag är mer än nöjd med både mina grannar och bvc sköterskan är riktigt trevlig och bra! Sedan är här fin natur omkring och bra förbindelser. Men visst det ligger lite avsides, det har nog mest att göra med att här är billigt att bo. Tyvärr så känner jag inte många här, vi är inte så många i föräldrargruppen på bvc t ex. Och vill mer än gärna lära känna fler. Likasinnade ensamstående runt omkring i Skåne puffar jag också för.. :)

• singel pappa83

Bor inte riktigt i trakten utan bor i Helsingborg, men jobbar i Malmö så är i dina trakter ibland! 
    Har en son på 9 år på heltid! =) 

Svar på tråden Ensamstående mammor Sjöbo/Skåne