förlorat en bror
Förlorade min bror i våras, han hade ett missbruk inom droger som han ville ha hjälp med och han kämpade och mådde så dåligt. Dagen innan det fruktansvärda hände så valde han att åka in på akutpsyk, pappa skulle komma dit dagen efter för att lämna det han behövde, som godis, snus och kläder men pappa fick aldrig något samtal av bror. Sen så fick han ett samtal från akutpsyk, att han avlidit. Sen efter det kommer prästen, det är väl fel? Att få ett samtal om det hemska :( jag förstod inget. Dagen efter fick vi komma till akutpsyk för att prata med läkarna och sen för att ta farväl. Dom berättade att dom visste vad han hade i kroppen. Och sen var det en läkare som var med, som berättade att med hennes erfarenhet att han inte skulle få somna när han hade dom drogerna i kroppen, så läkarna gjorde ett allvarligt tjänstefel som bestämde att han skulle få sova, han hade sub & den starkaste benzon i sig å det visste dom. Han låg död i nästan r timmar innan dom gick in i hans rum på psyk för dom gick ronden. Jag har fått ångest efter detta, mår dåligt varje dag och jag vet inte hur jag ska klara av det. Han va den bästa:(