• 3 små hjärtan

50 dagar kvar, följas åt sista biten?

Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?

• Svar på tråden 50 dagar kvar, följas åt sista biten?
  • Tess1990

Dante Hjärta

ville bara visa våran lilla sötnos
    håller tummarna att ni som fortfarande väntar, väldigt snart har era små i famnen och att förlossningen går bra! 
    Allt är jättebra med oss, Dante har gått upp och över sin födelsevikt och väger nu 3940g, så all oro för vikten är borta nu och amningen går bättre och bättre. 
  • NovaRobin
    Tess1990 skrev 2014-03-11 13:09:49 följande:
    Dante  ville bara visa våran lilla sötnos håller tummarna att ni som fortfarande väntar, väldigt snart har era små i famnen och att förlossningen går bra!  Allt är jättebra med oss, Dante har gått upp och över sin födelsevikt och väger nu 3940g, så all oro för vikten är borta nu och amningen går bättre och bättre. 

Åhhh vilken fin liten prins :) så söt Ja nu e jag fruktansvärt trött på att vara gravid.. envisa bebis kom ut nu :)
  • 3 små hjärtan
    Tess1990 skrev 2014-03-11 13:09:49 följande:

Dante Hjärta

ville bara visa våran lilla sötnos
    håller tummarna att ni som fortfarande väntar, väldigt snart har era små i famnen och att förlossningen går bra! 
    Allt är jättebra med oss, Dante har gått upp och över sin födelsevikt och väger nu 3940g, så all oro för vikten är borta nu och amningen går bättre och bättre. 
    SÅÅ fin han är! Och skönt att han ökar i vikt och att amningen fungerar, härligt!! Min prinsessa som över 6h i sträck inatt (det har inget av mina barn gjort då de ammat), känns lyxigt! Håller också tummarna för er som väntar. Snart får ni också det bästa i världen!!
  • NovaRobin
    3 små hjärtan skrev 2014-03-15 09:37:14 följande:
    Hur går det för er som är kvar? Eller har de små underverken kommit nu? Håller tummen!

Hej hej näää detta är inte klokt.. Blir igångsatt på måndag. Min bebis verkar trivas alldeles för bra i värmen ;) Hur mår du och bebis? Går det bra med amning och allt?
  • 3 små hjärtan
    NovaRobin skrev 2014-03-15 10:17:48 följande:

Hej hej näää detta är inte klokt.. Blir igångsatt på måndag. Min bebis verkar trivas alldeles för bra i värmen ;) Hur mår du och bebis? Går det bra med amning och allt?
    Åh, men då måste det kännas pirrigt! Sista dagarna med bebis i magen. Jag njuter för fullt av vår lilla prinsessa och amningen funkar perfekt. Känner mig tacksam. Konditionen är däremot inte den bästa, men kanske inte så konstigt efter 9 månaders vila;)
  • 3 små hjärtan
    carro8401 skrev 2014-03-15 11:02:07 följande:

bf +12 här o igångsättning på tisdag så ingen bebis än =/

Då är det snart din tur också, kämpa på!!
  • NovaRobin
    3 små hjärtan skrev 2014-03-17 08:06:49 följande:
    NovaRobin: Tänker på dig idag, lycka till!!

Åhh tack det behöver jag idag
  • NovaRobin

Tisdagen den 18 mars kl 02.18 föddes äntligen lilla Hugo. 3350g och 51 cm lång. lyckan är enorm!

• Tess1990
    NovaRobin skrev 2014-03-19 14:29:00 följande:
    Tisdagen den 18 mars kl 02.18 föddes äntligen lilla Hugo. 3350g och 51 cm lång. lyckan är enorm!
    Grattis!  {#emotions_dlg.flower}
  • 3 små hjärtan
    NovaRobin skrev 2014-03-19 14:29:00 följande:

Tisdagen den 18 mars kl 02.18 föddes äntligen lilla Hugo. 3350g och 51 cm lång. smile1.gif lyckan är enorm!

Åh, det är ju alldeles underbart..grattis! Vår älskade lilla flicka är 2 veckor idag och kärleken är så enorm att det inte går att beskriva. Tänk att vi alla får uppleva detta!!
  • carro8401

11.07 tisdagen den 18 mars tittade vår Julia ut efter akut kejsarsnitt, men nu mår vi bra hela familjen ????

• 3 små hjärtan
    carro8401 skrev 2014-03-20 13:29:26 följande:

11.07 tisdagen den 18 mars tittade vår Julia ut efter akut kejsarsnitt, men nu mår vi bra hela familjen ????

Stort grattis till er Julia! Skönt att ni nu mår bra. Njut av den lilla.
Svar på tråden 50 dagar kvar, följas åt sista biten?