imorgon ska jag börja med pulver diet? någon mer
Hej
Imorgon ska jag börja med pulver diet hade jag tänkt:
Har köpt hem whey-80 jordgubbe och natur diet choklad.
Någon som pulvrar eller ska börja som vill hänga på
Hej
Imorgon ska jag börja med pulver diet hade jag tänkt:
Har köpt hem whey-80 jordgubbe och natur diet choklad.
Någon som pulvrar eller ska börja som vill hänga på
Jag var jäkligt trött i början...men nu är det bättre, hur går det för er?
Jag börjar på 4e veckan med modifast idag och nu visar vågen -7kg, så nedåt går det ju :)
-5 kg här än så länge på dag 15 :D
Men ska nu äta en middag i veckan har jag bestämt, så igår blev det hemgjord fullkornspizza :)
Har krympt magsäcken rejält så orkade inte äta mycket direkt ;D
Men idag är jag på nutriletten igen :)
Hej!
Vill gärna hänga med er här om jag får
Började med naturdiet igår och ligger nu på ca 400 kcl per dag och 1 timmes snabb promenad på gåbandet varje dag.
Är 29 år och väger alldeles för mycket,ni vet dom där "gravid" kilona som nu sju år senare är rätt svåra att komma undan med som gravidkilon
Startvikt: 108,3 kg
Mål: 75 kg
Längd 168 cm
Första gången jag kör pulver dock, hur snabbt kan man förvänta sig resultat?
Hej! Absolut! :)
Du bör kunna se resultat ganska omgående, vätskan släpper ju de första dagarna :)
Och välkommen skulle jag skriva också ;)
Kul att vi är några med olika pulversorter :D
Hur går det för TS förresten??
Hej på er!
Hur får det för er?
Själv har jag gått ner lite mer än 2 kg på dessa två veckor. Börjat med fetförbrännande tillskott nu oxå så hoppas på att dom hjälper till lite oxå.
Pasta ris o potatis saknar jag inte men ack den som fick ta sig en kvällsmacka
Vad tar ni på kvällen för att stilla suget?
Tjo! Jag har nu gått en månad på modifast och gått ner 8kg. Började smått att äta i onsdags och idag kör jag en riktig flott-dag för att chocka kroppen med kolhydrater, för på måndag är det strikt lchf som gäller! :)
Vatten Vatten å Vatten har jag stillat suget med, dricker varken te eller kaffe heller så det är det enda jag druckit denna månad, vatten och shakes :)
Jag har många många många kilon att gå ner i vikt. Tyckte att de 3-4 första dynen var skitjobbigt men nu börjar jag närma mig -10 kg. Hurra för mig! Mitt största problem är kvällarna, även om jag dricker mina pulver precis som jag ska och tom sparar en dryck till kvällen så är kvällarna/ nätterna så jobbiga. Lägger mig vid 22-22.30 som vanlig, ligger sedan o kämpar med hunger och allmän obehags känsla fram till 1-1.30 varje natt. Måste upp vid 6.30 och är då urtrött. Funderar nu på om jag skall börja äta något på kvällen , typ en burk tonfisk i vatten eller en burk makrill , bara för att få sova. Oroar mig dock för att min kropp skall luras till att tro att den skall få mat igen och jag ånyo skall hamna i samma tillstånd som de där 3-4 första dynen då man är trött, hungrig irriterad och allmänt miserabel. Orkar inte det heller. Oroar mig inte för att kalorierna i ett ev kvällsmål äter ca 400-700 kcal per dygn nu och rasar i vikt. Kan nån råda mig, vill så gärna få sova.
Jag var väldigt hungrig dom första dagarna, låg oxå och vred å vände på mig för att magen kurrade så, men så började jag ta en påse sent på kvällen, planerade bättre och till slut åt jag bara 3 påsar(egentligen ska man äta4) och jag var aldrig hungrig, det går liksom över, kroppen vänjer sig, Hur länge har du hållt på?