• pillan01

påhopp av andra medlemmar!

Jag är ny på denna sida, och man vågar nästan inte ens ställa frågor för varje gång blir man påhoppad att man ska vara ett troll, eller av andra skäl. Varför? Vissa gånger så kanske man har svårt att formulera sig men ger det rätten till vissa medlemmar här att hoppa på mig? Man ska inte anta en massa saker, eller skriva skit.

• Svar på tråden påhopp av andra medlemmar!
  • pillan01

Sopskallarna är ju ni, märker ni inte det? Shit, vart är eran verklighetsuppfattning egentligen? Ufoooon !!!! :D PUSSSSS PÅ ER MINA SKJÄRTGOSSAR

• hansine
    pillan01 skrev 2014-01-12 13:44:23 följande:
    Men hur kan du säga det eller inte? Såna som ni ska inte ens vara kvar på en sida som denna. Ni hör hemma någon annanstans
    Oj, nu gör du precis det du anklagar andra för.
  • hansine
    pillan01 skrev 2014-01-12 13:52:59 följande:
    Hur kan du dra in min mamma i detta? Hur fan kan du det? Hon är död.. jävla idiot
    Dina påhopp fortsätter ju bara. Vad har det med familjeliv att göra?
  • Billy
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-12 22:28:28 följande:
    Pillan har gått och lagt sig. Dagcentralenjobbet börjar tidigt imorgon.

Och vad innebär ett jobb på en dagcentral för dig? Vad menar du med den kommentaren?
  • molly50
    pillan01 skrev 2014-01-12 21:26:29 följande:
    Sopskallarna är ju ni, märker ni inte det? Shit, vart är eran verklighetsuppfattning egentligen? Ufoooon !!!! :D PUSSSSS PÅ ER MINA SKJÄRTGOSSAR
    Men kära nå´n! Du startar en träd där du beklagar dig över folk som gör påhopp på andra. Sedan gör du exakt samma sak själv. Du tycker inte att det är lite dubbelmoral?

Om du är ute efter uppmärksamhet så finns det bättre sätt att få det på än att försöka hamna högst i statistiken på FL. ^^
    Det är bara patetiskt.

Och anledningen till att folk ofta anklagar trådstartarna för att vara troll är ju pga trådar som denna.
    Det gör att det är svårt att veta vad som är sant och inte när det startas så många larviga trolltrådar.
    Det förstör ju dessutom för de som verkligen försöker starta seriösa trådar. Tänk på det.
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • UniqueSnowflake
    pillan01 skrev 2014-01-12 22:56:44 följande:
    Men har ni inget jobb att gå till? Fortsätter såhär sent, jag ska upp ja till morgonen, till skillnad från vissa andra här verkar de som ;) har ett jobb att gå till. Vi kan fortsätta imorgon mina vänner :) Nattti på er ♡
    Glöm inte berätta för de på Soc att du faktiskt har ett jobb. pusspuss Hjärta
    What does the fox say? -^^,--,~
  • Kassava

Grattis till den hetaste debatten på Familjeliv! Måste bara tacka dig för det här var den absolut roligaste tråden jag någonsin läst på FL, helt klart! Håller med dig om alla påhopp man får här osv. Men de är internet forum min vän, man får förvänta sig att bli attackerad om man skriver något. Just brush it off and keep it moving because you are fabulous! ;)

• pillan01

👑 im the king, sov gott mina tronbetjänare! Men om några timmar hörs vi igen.. 💋

• Läs vad som står och inget annat

Nej ts det ska man absolut inte göra, kan man inte föra en saklig o konstruktiv diskussion så ska man hålla tyst! Igen har rätt att va elak o dum mot andra o dom som uttrycker sig på de viset har antagligen inga vettiga argument o kör med sånt trams istället, försök bara ignorera sånna inlägg även om de e svårt, vissa vill bara låtsas vara märkvärdigare än andra o så e de oxå i verkliga livet o inget man tyvärr kommer ifrån, bara stå med huvet högt o strunta i folk som mobbar o annat glött, de e bara omogenhet vännen, ingenting annat, kram på dej!!

• Louise
    pillan01 skrev 2014-01-12 14:36:08 följande:
    Förlåt :( mena inte de ja skrev ni är bra mammor

Personlighet nr 3 har dykt upp...
  • Louise
    pillan01 skrev 2014-01-12 14:41:17 följande:
    Nej men dra då för fan åt helvete era slöööök

4:e personligheten (eller var det 1:an som kom tillbaka?)...
  • pillan01

Och din 10:e kom fram, ta din medicin Louise 😚

• Kassava
    pillan01 skrev 2014-01-13 07:18:22 följande:

Mitt första morgonfniss tack för de TS! Ja hoppas du vilat upp dig och redo för att försvara dig ännu en dag! Ge alla påhoppare vad de tål!! Ja är på din sida! ❤❤
  • Petite Chérie
    pillan01 skrev 2014-01-13 07:18:22 följande:
    Du är den som hoppar på folk. Jag läste din andra tråd fram till sida 7 och jag såg inga påhopp från någon annan än dig.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
Svar på tråden påhopp av andra medlemmar!