• Anonym (emma)

Ringer och har telefonsex

Jag har ett problem med att jag ringer till olika telefonlinjer och har telefonsex. Mår mycket dåligt över detta och vill sluta, men kan inte ta mig ur det på egen hand... Det här beteendet började på allvar spåra ur efter dödsfall. Kan det ha varit så att jag inte bearbetat händelsen med dödsfallet och istället tar till telefonsex? Jag har märkt att då jag känner mig stressad,pressad tar jag till telefonsex, efteråt känns det befriande men senare blir jag bara äcklad.

Vet inte om jag vill gå med i någon stödgrupp eller liknande vill nog egentligen lösa det härpå egen hand om jag bara visste hur. Har tagit steget och berättat för min pojkvän. Han kände sig sårad av mitt beteende. Vilket gör att jag fått enorma skuldkänslor. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Ringer och har telefonsex
  • Beatthemeat

Ditt problem är lättlöst! 

Sluta må dåligt över ditt telefonsex! Bevisligen må du ju bra av det, det säger ( skriver) du ju. Det som få dig att må dåligt är säkerligen att du funderar på allmänhetens reaktioner på ditt hemska beteende... SKIT I DE, och ärligt talat, stöna i telefon kan ju vara bland det mildaste och mest socialt accepterade "tröst" man kan hitta.. Så om du tänker efter är det nog inte handlingen i sig som får dig att må dåligt utan tanken på att det borde vara dåligt men du gillar det .."nästa steg är sandlådan med handen i byxan för ett sexuellt monster som mig" SHIT!!!

Be killen ringa dig när du är sugen och förklara att du tänder på detta, inte för att det är fel på han ( visst han kan ju vara sexuellt inkompetent men då är problemet ett annat) utan för att du helt enkelt tänder på det " förbjudna" eller kanske vetskapen att rösten på andra sidan luren i verkligheten aldrig kommer knulla dig, bara instituera detta scenario. 

Mys på i telefonen, skaffa en kille med självförtroende nog att inte se heta linjen som konkurrens och skit i vad som får dig att må bra/bättre utan bara utnyttja det faktum att det gör det. 

MVH

They call me The Allmighty Shrink Of Gods and His creations. I was send to you whit a mission of divine nature, to teech the people that doing what are classified as wrong offen is the absolutly right thing to do!

• Anonym (Runakre)

Är det du som har "problem" med att du stoppar upp toapapper i röven också? Äh, det var fråga egentligen utan bara en konstaterande. Har du inget anant för dig än att skriva skit-trådar på internet?
    Vilket slöseri med resurser.

Svar på tråden Ringer och har telefonsex