kerstinsmide skrev 2014-03-17 21:59:26 följande:
Åh. Hejjahejja! Jag göljer er med spänning! Jag själv plussade ju inte på sticka förens i vecka 7! Hoppas nu att det tar sig för er! :)
Hej kerstinsmide
Du säger att du plussade först i v. 7+2 det är ju jätte sent. Hur mådde du under hela den perioden, förutom trötthet o kissnödighet, hade du några andra symptom? När började dina "besvär" under vilken vecka/dag?
Jag hade nämligen äl 1/mars sen en liten blödning 8/mars (tror att det var nidblödning), idag är jag på dag 19 sedan äl. Testade neg på dag äl dag17. Pga oregelbunden mens så vet jag inte när min exakta BIMdag är. Jag brukar oftast få mens på dag 30-32 ibland på dag 36. Därför svårt att veta. Men eftersom jag fick positivt på ägglossningstestet den 1/mars så räknar jag från de datumet. Är idag i vecka 4+3 om jag nu är gravid. Vågar inte tro det.
Mina symptom är att jag är trött till och från under dagen, ömma bröst precis som före mens, massa luft imagen illa luktande gaser mest på natten. Ont i svanken till och från, känslan kommer och går.
Eftersom jag är på jätte bra humör så tror jag inte att det har hänt något. Sist jag var gravid (slutade i missfall) så hade jag enorma humörsvängningar, mådde riktigt dåligt. Tyckte att det var fel på alla människor... Knäppt.
Berätta gärna hur ni hade det..