• Riktigragger

Vad köpa till 1-års kalas?

Halloj!

Har en kompis vars barn fyller 1 år och ska ha kalas nu i helgen.
    Har ingen idé till present till honom.. 

Men skulle vara kul om det hade något att göra med skogen, jakt, fiske eller liknande.
    Alltså att temat är det och att det kan vara en tröja med en älg på eller liknande..

Helst inte dyrt då jag anser att när barn bara fyller 1 år så hinner de inte reflektera över sina presenter. Hade i åtanke om att sticka sockar till honom eftersom det alltid är bra..?

• Svar på tråden Vad köpa till 1-års kalas?
  • Voluptuous Shalimar

En mjukisälg kanske? Finns på IKEA tror jag. Min lillasyster fick en plyschåsna som liten och hon älskade den lääänge.

• Duckan

Min dator får frispel när jag ska försöka länka, menH&M har en tröja med en björn och lite granar på
    Kollar du på hm.com

• leandra

En fin sagobok, till exempel från "Min skattkammare"-serien brukar jag köpa till små barn i present. Det är något som man har glädje av i många år!

• Riktigragger
    Voluptuous Shalimar skrev 2014-01-15 13:06:47 följande:
    En mjukisälg kanske? Finns på IKEA tror jag. Min lillasyster fick en plyschåsna som liten och hon älskade den lääänge.
    Bra idé men har drygt 30 mil till närmsta IKEA och kommer inte hinna få hem den innan kalaset.
    Duckan skrev 2014-01-15 13:08:36 följande:
    Min dator får frispel när jag ska försöka länka, menH&M har en tröja med en björn och lite granar på
    Kollar du på hm.com
    Tack! Ska kolla in!
    leandra skrev 2014-01-15 13:23:17 följande:
    En fin sagobok, till exempel från "Min skattkammare"-serien brukar jag köpa till små barn i present. Det är något som man har glädje av i många år!
    Tack för tipset!

Svar på tråden Vad köpa till 1-års kalas?