• Anonym (Z)

vill vara med en tjej

Jag tror jag är bisexuell, tänder enormt på tjejer, har lite erfarenhet av tjejer men inte så mycket. Min man vill gärna se mig med en annan tjej men jag känner mig lite orsaker och skulle vilja testa själv första gången men det vill inte mannen. Någon som varit med en tjej där killen bara fått titta på?

• Svar på tråden vill vara med en tjej
  • Anonym (Vill också!!)

Varför måste din sambo vara med?! Tycker du ska testa absolut, om du känner dig sugen ;) Hur gammal är du förresten?! :)

• Lenalugg82

Klart du ska vara med en tjej, för din skull och inte din mans det är minst lika härligt och helt annorlunda lycka till kära du!

• Zombie75
    Lenalugg82 skrev 2014-02-12 18:47:39 följande:
    Klart du ska vara med en tjej, för din skull och inte din mans det är minst lika härligt och helt annorlunda lycka till kära du!

timeislove skrev 2014-02-10 11:30:13 följande:
    Jag vill oxå! Finns i skåne ;)

Lenalugg82 skrev 2014-02-12 18:47:39 följande:

Testa BC för där finns lite att välja på om ni vill testa lite nytt. Vi finns i Skåne med och vi vet att där finns tjejer som också vill ha trevligt med en annan tjej. Min tjej är en av dom
Svar på tråden vill vara med en tjej