Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014
Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.
Här kommer min från v. 10 (andra barnet)
Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014
Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.
Här kommer min från v. 10 (andra barnet)
Går in i v 23 idag, BF 7 augusti
Fina magar! :)
Nu har det blivit en liten kula iallafall ???? halvvägs idag och våran flicka kommer i augusti ??
Jag tänkte att det kanske är dags för mig att dela min allra första bild här... Det känns lite jobbigt då jag (som så många andra) alltid haft ett lite problematiskt förhållande till min kropp. Men jag ÄR ju faktiskt jätteglad över min bäbismage :)
Bilderna är två dagar gamla.
Bilderna är två dagar gamla.
Min bula vecka 26+3. Beräknar bf 4:e augusti. Tänk så mycket man kan älska någon man aldrig träffat. Klyschigt men sant!
På bara ett par dagar har jag gått från att känna mig "som vanligt" till att ha svårt att knyta skor, dåligt humör, klumpig och jättegravid. Känns så trist när inga kläder sitter fint på, vill framhäva kulan men inget ser bra ut :( ska på dop idag och känner mig allmänt deppig över att inte kunna känna mig fin.
Jag är i vecka 26 med min bula (snarare medicinboll!). Det är första barnet och jag är knappt 1.60 lång så tycker mest jag ser ut som en vandrande mage, haha!
Länge sen jag la upp en bild. Haft extremt mycket med flytt osv.
Är nu i vecka 33 ????
Från sidan :)
Vecka 35 här!
Vecka 39! (38+0)
Någon som känner av att det är på gång eller någon som kanske redan har fått ? :)
Jag är öppen 2cm, mogen tapp, slemproppen borta osv men ingen bebis än så länge :( är i vecka 38+2.
Under förra graviditeten gick jag öppen 3 cm i tre veckor innan något hände! Gick över 10 dagar då.
Hur är det för er andra? :)