• Evy

Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)

Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014 Glad

Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.

Här kommer min från v. 10 (andra barnet)

• Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
  • londonivf
    Evehedberg skrev 2014-03-30 09:47:37 följande:
    Halvtid här om dagen! :)
    Wow, så himla fint gjort! Jag såg din bild ett par dagar innan min halvtid och tänkte att SÅ ska jag också göra! Men sedan glömde jag bort det.... haha.
  • Evehedberg
    londonivf skrev 2014-04-08 09:00:09 följande:
    Wow, så himla fint gjort! Jag såg din bild ett par dagar innan min halvtid och tänkte att SÅ ska jag också göra! Men sedan glömde jag bort det.... haha.
    Haha tack! De är lätt att glömma bort saker när man är gravid har jag märkt :)
  • londonivf

Jag tänkte att det kanske är dags för mig att dela min allra första bild här... Det känns lite jobbigt då jag (som så många andra) alltid haft ett lite problematiskt förhållande till min kropp. Men jag ÄR ju faktiskt jätteglad över min bäbismage :)

Bilderna är två dagar gamla.

• babykills
    londonivf skrev 2014-04-10 09:49:33 följande:
    Jag tänkte att det kanske är dags för mig att dela min allra första bild här... Det känns lite jobbigt då jag (som så många andra) alltid haft ett lite problematiskt förhållande till min kropp. Men jag ÄR ju faktiskt jätteglad över min bäbismage :)

Bilderna är två dagar gamla.

Du har en superfin mage och behöver aldrig känna något negativt över den.
    Vet att det kan kännas svårt ibland när man blir större och det är svårt att klä sig fint (så känner jag just nu, inget passar!) eller känna sig snygg, men det är bara i sitt eget huvud. :)

• londonivf
    babykills skrev 2014-04-22 08:50:28 följande:
    Du har en superfin mage och behöver aldrig känna något negativt över den.
    Vet att det kan kännas svårt ibland när man blir större och det är svårt att klä sig fint (så känner jag just nu, inget passar!) eller känna sig snygg, men det är bara i sitt eget huvud. :)

Tusen tack :) När jag tittar på min mage när jag är påklädd tycker jag oftast att den är jättefin. Men när jag är naken tycker jag mest att den ser ut som en degklump.... :/ Nåja, det allre viktigaste är ju att det är en välmående bebis där inne, så får magen se ut hur den vill.... <3
  • babykills

V.25+0 idag :)

Bilden är tagen i måndags!
    Hur ser det ut för er andra med era magar? Jag har bristningar sen min förra graviditet, men inga har börjat ploppa upp ännu med den här. Minns inte när dom dök upp med förra heller.
    Någon som har erfarenhet? Jag hoppas på att det inte ska bli så mycket mer men man vet ju aldrig, går ju inte att styra över.
  • photuria

Min bula vecka 26+3. Beräknar bf 4:e augusti. Tänk så mycket man kan älska någon man aldrig träffat. Klyschigt men sant!

• mamii2be

På bara ett par dagar har jag gått från att känna mig "som vanligt" till att ha svårt att knyta skor, dåligt humör, klumpig och jättegravid. Känns så trist när inga kläder sitter fint på, vill framhäva kulan men inget ser bra ut :( ska på dop idag och känner mig allmänt deppig över att inte kunna känna mig fin.

• thefarside

Jag är i vecka 26 med min bula (snarare medicinboll!). Det är första barnet och jag är knappt 1.60 lång så tycker mest jag ser ut som en vandrande mage, haha!

• Evy

Länge sen jag la upp en bild. Haft extremt mycket med flytt osv.

Är nu i vecka 33 ????

• Evehedberg

Någon som känner av att det är på gång eller någon som kanske redan har fått ? :)

• babykills

Jag är öppen 2cm, mogen tapp, slemproppen borta osv men ingen bebis än så länge :( är i vecka 38+2.

Under förra graviditeten gick jag öppen 3 cm i tre veckor innan något hände! Gick över 10 dagar då.

Hur är det för er andra? :)

Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)