• SupersurasunkSara

Jag hoppas den här personen fick en bra dag nu : )

skrev 2014-01-17 00:52:44 följande: --- Haha, varför skriver du som du har lång erfarenhet av sex och som om du vore snygg? Du är sjukt ruskigt ful och män som vill ta i dig måste vara desperata och en 2a av 10 på sin höjd. Så jävla avtändande med fula brudar som pratar som om dom vore populära.

Som sagt, jag hoppas ovanstående mailskrivare kan leva ytterligare en dag och må lite bättre

• Svar på tråden Jag hoppas den här personen fick en bra dag nu : )
  • La Lola

Visst är det härligt när man kan få vara den som ger nån en bra dag!
    Så himla fint av dig tycker jag!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • EnAnonumius

He he...
    Det är väl någon jeppe som tror att alla på internet är under 20år och oskulder.. Flört

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • SupersurasunkSara
    La Lola skrev 2014-01-17 08:06:30 följande:
    Visst är det härligt när man kan få vara den som ger nån en bra dag!
    Så himla fint av dig tycker jag!
    Jag är för gammal för att bry mig haha. Men jag hoppas människan mår bra i sig själv snart. (På riktigt alltså, de som har behov av att skriva sånt mår oftast inte alls bra)

Tackar.
    EnAnonumius skrev 2014-01-17 08:10:28 följande:
    He he...
    Det är väl någon jeppe som tror att alla på internet är under 20år och oskulder.. Flört
    Ja, tom min dotter förfasas när hennes gamla mamma vet vad lol och sånt betyder

• taquine

Ha ha men orka , också fått något PM att jag måste minsann vara en gammal uttorkad kärring som inte uppskattade analsex m.m , bjuder på sånt

• SupersurasunkSara
    taquine skrev 2014-01-17 08:24:41 följande:
    Ha ha men orka , också fått något PM att jag måste minsann vara en gammal uttorkad kärring som inte uppskattade analsex m.m , bjuder på sånt
    Ja, man kan bjuda på sig lite tycker jag Det kostar ju inget
  • SupersurasunkSara
    FireLady skrev 2014-01-17 08:54:06 följande:
    Oh, Jösses.. Vilka människor det finns där ute.
    Hoppas du får en trevlig helg och det är bara att glömma att brevskrivaren får en bra helg för denne kan inte må så bra.

Ja, jag får sällan såna här, men när jag får det så.. Tja, jag kan inte låta bli att tycka lite synd om den som skriver. Fast, jag tror att de som skriver så här inte själva alltid förstår att de inte mår så bra.

Tack, jag får nog en härlig helt Detsamma till dig
Svar på tråden Jag hoppas den här personen fick en bra dag nu : )