• Whatta

Känner på mig att något dåligt ska hända

Jag känner på mig att något riktigt dåligt ska hända ikväll, ingen aning varför. det har aldrig varit/känts såhär förut så jag förstår inte.
    Det började för några dagar sen när jag vart bjuden på fest & jag bestämde mig för att gå tillsammans med min pojkvän och även sambo direkt! Planerade o tänkte att det skulle bli superkul.
    Men enda sedan dess, sen jag tackade ja så har jag haft en stor klump i magen, mått illa och haft "kommer-spy" känslan och festen är nu ikväll, och det är verkligen som att min kropp försöker hindra mig från att gå.
    Det känns som att det kommer hända något med min pojkvän i samband med denna festen.

någon som haft liknande känsla?? Vad ska jag göra? Lyssna på min magkänsla o stanna hemma eller gå & se om jag bara inbillat mig eller om det faktiskt händer nått dåligt ? :(

Kram..

• Svar på tråden Känner på mig att något dåligt ska hända
  • Zirkon

Hehe okej! Skulle lita på magkänslan, den brukar vara rätt :)

• Flisan79

Skulle nog gått ändå men varit på min vakt. Min magkänsla har sällan fel.

Hmm, svårt! Det beror ju på vad som kommer att hända. Och det vet du ju inte. Om du föreställer dig kvällen, kan du "känna" runt vad som det skulle kunna handla om? Typ, är det runt din sambo, att det ska komma någon "oväntad", att festen ska spåra ut, att det har med hur ni tar er dit/hem att göra (tänkte på väglaget typ).

• Whatta

Alltså jag har faktiskt ingen aning. Men om jag verkligen gräver djupt i mitt huvud.....
    Det kommer vara mestadels tjejer från min skola där (typ 20 st) & sen typ tre killar. Och min sambo. Brukar inte känna såhär alls.. känns så himla konstigt att jag gör det nu. Men känns på något sätt som att det kommer hända något som sårar mig rejält, och det ända som kan såra mig på riktigt är väl något som har med min sambo att göra då jag älskar han över allt annat.

Åh. Sa iallafall att jag hade världens skummaste känsla i magen att nått skulle hända till både min sambo och min kompis som jag skulle gå med (alltså vi tre).. så får vi se om vi går eller inte, annars stannar vi hemma och hittar på något istället. Men känns som att vi kommer gå på festen i slutändan iallafall.

• hejhej1

uppdatera sen om hur det gick.. har själv haft föraningar förr, ibland har de stämt oftast... men ibland inte

• Flisan79

Jag hade nog tagit tjuren vid hornen och gått dit. Om det innefattar din sambo skulle jag nog vilja vara närvarande om något hände. För rent krasst, kan något hända idag så kan samma sak hända någon annan gång. Då, kanske utan din vetskap.

• Chocoholica

Om du känner så starkt att du blir riktigt illamående så tycker jag inte att du ska gå. 

I'd give up chocolate but I'm no quitter
  • Whatta

Hej igen allihopa.

Gick på festen & inget speciellt hände som var asdåligt faktiskt, dock så kom en person jag verkligen ogillar starkt och inte ville skulle komma. och en annan person som snackat skit om mig kom dit.

Polisen kom även på slutet men då åkte jag bara hem. så det är lugnt, inget dåligt hände på festen!

Kan kanske varit att jag fick reda på att min bästa vän och hennes kille gjort slut igår, (efter 20 mån tsm) :/

Svar på tråden Känner på mig att något dåligt ska hända